Fint bilde av Bjelke. Hair: Vanishing.
mvh
Fint bilde av Bjelke. Hair: Vanishing.
Denne karen hører jeg også på i dag.
Da det kun er to ordentlig byer i nord-trøndelag, og den ene er knøttet Namsos; bli med ut på en øl på Steinkjer i dag?Denne karen hører jeg også på i dag.
Med frokost og Donaldblad. I en by i nord-Trøndelag.
Jeg har hørt at ku-slikking skal hjelpeFint bilde av Bjelke. Hair: Vanishing.
mvh
Eller toupe. Ville sett ganske dumt ut da. Mannen holder seg jo mest til radio, så neppe nødvendigJeg har hørt at ku-slikking skal hjelpe
Nei Stjørdal er kanskje ikke by. ? Men inn til Trondheim nå, fest i kveld. Øl i Steinkjer hadde vært fint, har drukket øl i steinkjer før jeg, men den neste får bli en annen gang.Da det kun er to ordentlig byer i nord-trøndelag, og den ene er knøttet Namsos; bli med ut på en øl på Steinkjer i dag?
Tenkte å laste Norah fra HDtracks i dagMorgentrøtte toner.Ny plate her.
Norah Jones - little broken hearts (cd)
mvh. s,
Og da befinner den seg hos undertegnede. Mint condition, og går rett i cd skuffen.
de andre to er dr John, jte.?Litt aleinetid i stova, da må dyrbar tid utnyttes to the max
Lee Ranaldo - Between the times and the tides (2012)
Vis vedlegget 135252
Topp 3 til nå i år for min del.
de andre to er dr John, jte.?
Eller Barna kanskje?
Fått noe inntrykk av Joe Pug ennå?
Setter på Ranaldo her i Trondheim, aleinetid i stua mens vertskapet er ut og kjøper børst og mat. O lykke!
Når fine folk kommer sørfra, må det litt kjøpesjenk til.Dr. John er nok topp tre også ja. Den siste er noe mer usikker. Kanskje Jack White, faktisk. Kanskje Barna Howard.
Har spilt Joe Pug noen ganger. Fin den også, men foreløpig holder eg en knapp på debuten. Første halvdel er bra, men det dabber litt mot slutten virker det som.
Trodde ikkje vertskapet i Trondheim måtte ut for å kjøpe børst. Trodde det bare var å gå ned i kjelleren
Tøys. Du har et anlegg langt over gjenomsnittet. Egentlig fint at "skrytelistene" forsvant på HFS 3.@ gismo :
Nå har jeg bare hørt Norah Jones en gang og jeg har ikke forumets beste anlegg.Det blir da vanskelig for meg og bedømme lyden.Men det var ikke noe negativt jeg reagerte på lydmessig.
mvh.s,
Hyggelig å høre at de er fremme og at du sier mint condition octOg da befinner den seg hos undertegnede. Mint condition, og går rett i cd skuffen.
mvh
Takk for tilbakemeld, tror nok du lett kan bedømme lyden@ gismo :
Nå har jeg bare hørt Norah Jones en gang og jeg har ikke forumets beste anlegg.Det blir da vanskelig for meg og bedømme lyden.Men det var ikke noe negativt jeg reagerte på lydmessig.
mvh.s,
Helt klart TownesFor ikke å snakke om nivået på stemmen Det er høyt det.