Det blir spennende å se hvilke SACDer postdamen har med seg til lars_erik i dag...Mens man venter på at postdamen skal komme med pakke; SACDer til 16.mai!
Dette er flotte greier. En helt fantastisk lydkvalitet!Det blir spennende å se hvilke SACDer postdamen har med seg til lars_erik i dag...
Edit: Oops - nå ser jeg at du har avslørt den første: Perlen "Pirates" med Rickie Lee Jones.
Rainy Day: En flott avslutning av et flott album.
Resten av John Lee Hookers Don`t Look back er også fin.Den var jo fin.
Først litt opp så litt ned på gitarhalsen, pling pling plong plong, vokalharmonier, før sukkersøt vokal begynner på vers. Var et eller annet kjent med Teen Dream, så jeg rotet frem skiva, tydeligvis veldig forglemmelig for mine øre, kanskje på grensa til kvalmende pent/kjedelig/oppskriftsmessig. Men nå er det et anerkjent faktum at jeg har farlig dårlig smak samt svært begrenset musikkforståelse, bare så det er nevnt.Vis vedlegget 137147 Vis vedlegget 137148
Jeg skjønner ikke noen av de knallgode anmeldelsene Bloom har fått. Den biter bare ikke tak i meg enda, Synes Teen Dream var mye bedre med gode melodier/låter. Denne ruller bare uten noen låter som skiller seg ut.
Dag har fortreffelig smak i allefall .
Og så liker jeg Lyngen så godt da vettu. Det er bare ikke så gjensidig, for hver gang jeg nevner bryllup og prest så trekker han seg diskret tilbake til sitt gåtefulle indre.Ikke på sko og hva man forer ørene med. Radiohead
Dæven, den der var flott.Shit!!, det her derimot er instant classic, og en av årets store høydare. Hva de har i drikkevannet borti Brooklyn, NYC, er ikke godt å si, men good shiiit må det være. Top notch soul, umiskjennelig Daptone Studios i kulissene. Kan ikke si annet en løp og kjøp hvis beksvart soul står på reportoaret over muzak i hjemmet. Årstiden vi er inne i med å laxe på balkongen eller i parken, sesongens soundtrack uten tvil.
Vis vedlegget 137164
Han gjør seg nok bare kostbar, skal du seOg så liker jeg Lyngen så godt da vettu. Det er bare ikke så gjensidig, for hver gang jeg nevner bryllup og prest så trekker han seg diskret tilbake til sitt gåtefulle indre.
Fengende som få den platen der og står absolutt på skal kjøpes-listen.Shit!!, det her derimot er instant classic, og en av årets store høydare. Hva de har i drikkevannet borti Brooklyn, NYC, er ikke godt å si, men good shiiit må det være. Top notch soul, umiskjennelig Daptone Studios i kulissene. Kan ikke si annet en løp og kjøp hvis beksvart soul står på reportoaret over muzak i hjemmet. Årstiden vi er inne i med å laxe på balkongen eller i parken, sesongens soundtrack uten tvil.
Vis vedlegget 137164
Lekkert!Mens noen lures opp i stry av fingern og luremusa lyngen;
Vis vedlegget 137173
Postman Pat kom med denne i dag!!
Vis vedlegget 137174
Fabelaktig god lyd på denne også. Og god musikkLekkert!
Tipper at dette er et eksempel på god musikk kombinert med kremlyd...
Det er det mørk, så mørkt at ingen får innsikt.Og så liker jeg Lyngen så godt da vettu. Det er bare ikke så gjensidig, for hver gang jeg nevner bryllup og prest så trekker han seg diskret tilbake til sitt gåtefulle indre.
Nina Simone var en magisk sangerinne.Nina Simone - Live at Ronnie Scott's
Det er så jækla greit å slippe utgiftene til TV2 Sport. Øl får man da i seg likevel.Lee Fields - My World (2009)
Med et dårlig Rosenborg mutet på TV og en øl i hånda.
Ikke akkurat en 16.mai fest på Lerkendal, nei.Det er så jækla greit å slippe utgiftene til TV2 Sport. Øl får man da i seg likevel.
Jeg ga opp laget for to år siden. Ikke verdt å bruke krefter eller penger på lengre.Ikke akkurat en 16.mai fest på Lerkendal, nei.
Grått vær og grå fotball.