united
Æresmedlem
Fant den. Bra rocka ja.Enig
Har du settYoutube-klippet jeg har lagt ut på "Video"avdelinga?
"I Found Love" En tidlig og meget frisk versjon!
Fant den. Bra rocka ja.Enig
Har du settYoutube-klippet jeg har lagt ut på "Video"avdelinga?
"I Found Love" En tidlig og meget frisk versjon!
Har bare den franske og US-pressing av vinylen fra 1969, og dermed langt i fra så mange kutt som på denne CDen. Siden Gene Clark fortsatt var med når disse opptakene fant sted i ´64, er det interessant og litt morsomt å høre hvor stor innflytelse han hadde på Byrds langt utover, selv om han ble sparket ut av bandet tidlig.The Byrds - Preflyte Plus (1964) (2012)
Artig med pre-Byrds innspillinger, fin samling, 48 spor.
Har man 2001-utgaven fra før og ikke er blod-blodfan, er det trolig ikke verdt å anskaffe denne for de 8 ekstra kuttene. Skal vel være en remastering her også, men jeg har ikke 2001 utgaven og kan sammenligne.
Krall driver jo med noe helt anna,-har gjort det hele tida, og er vel ikke akkurat Yoko?er nevnt noen ganger i det siste, og kan ikke være dårligere. Inn på platebiblioteket, fiske frem denne godbiten.
Elvis Costello . "King of America"
Vis vedlegget 138104
Kunne bare kona lært litt av gubben.
Syns det var jevnt over god lydkvalitet på de 48 sporene jeg straks har vært igjennom.Kjenner jeg får blod på tann, livet er for kort, nettene enda kortere, og så er det forbarska jobbing igjen imorra.
Går for franskepressing ikveld.
The Byrds - "Preflyte"
Vis vedlegget 138110
En veldig bra plate! Elsker "Don`t throw us away"- særlig det ikke helt stemte pianoet i overgangen.Vinyl.
Du mener sikkert"Don`t toss us away"?En veldig bra plate! Elsker "Don`t throw us away"- særlig det ikke helt stemte pianoet i overgangen.
mvh
HahahaSer Townes har fått seg signatur beregnet på sin fru: "stakkars mannen min, jeg vil ikke at du skal ha det kjipt, vi kjøper nye høyttalere til deg og driter i sykler og mat til barna i år"..
(men leser Smøyså her da, Townes?)