Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Richard Buckner - Bloomed
Har den kun på flacNymotens flac igjen.
mvh
Jada forsøker jo selv hard-disc basert avspilling. Foreløpig bare iPod/dock. Men innser at digitalt har kommet for å bli. Liker best fysisk avspilling via vinyl/cd/ og faktisk kasett. Må sette meg bedre inn i den digitale verden skjønner jeg. Intet ondt ment om flac, bortsett fra at jeg er helt "grønn" på området.Har den kun på flac
Og driver å leker med noen dac'er her, da må alle format prøves.
Fin skive foresten
/jan
flac (for meg) er litt fler-delt. En ting er jo at man har tilgang på mye musikk, en annen ting er at man før hørt på mye man normaltvis ikke ville kjøpt, og ikke minst veldig kjekt når man har "fest" og ikke vil at noen skal klå i filler plater og anlegg. Sist men ikke minst passe kjekt når man har besøk, de kan jo bla igjennom alle sånn ca. 130 000 filene her, finner sikkert noe de liker som ikke jeg har hyllene.Jada forsøker jo selv hard-disc basert avspilling. Foreløpig bare iPod/dock. Men innser at digitalt har kommet for å bli. Liker best fysisk avspilling via vinyl/cd/ og faktisk kasett. Må sette meg bedre inn i den digitale verden skjønner jeg. Intet ondt ment om flac, bortsett fra at jeg er helt "grønn" på området.
mvh
Lone Justice, m. Maria Mc.Kee. cd, seff.
mvh
Forutsigbar Neil/Crazy Horse. Er ikke helt sikker på om jeg kjøper den. Melody Gardot har første-pri. Føkkings Platekompani som ikke hadde sistnevnte.Neil Young & Crazy Horse - Jesus' chariot
Og Lucinda har jeg desverre bare 2 cd`er av. Begge meget bra.
Ser den har funnet vegen til spoty. Men trur eg skal svare den til rille-utgåva er i hus. Skal klare å vente den typiske forsinkelsesperioden på Neil vinyl. Ser også at siste Patti Smith har dukket opp, og den skal snurres så snart Peter Case har gjort seg ferdig.
Den sisnevnte, samt en til. Begge cd. Flott dame det der. Hadde nesten glemt henne.Hva har du med Lucinda? Har du s/t, sweet old world og car wheels on a gravel road er du langt på vei.
Ok, jeg likte den veldig godt, men så er jeg veldig, veldig gald i Neil Young og da.Forutsigbar Neil/Crazy Horse. Er ikke helt sikker på om jeg kjøper den. Melody Gardot har første-pri. Føkkings Platekompani som ikke hadde sistnevnte.
mvh
Har veeldig mye av Neil. Vinyl fra Harvest & videre. Siden en haug m. cdèr, og ikke minst kasetter. Sistnevnte spiller jeg bare på jobb. Har ingen artister komplett, men mye Neil, Joni, Bob.....Ca. 1000 i hvert format. Har ikke telt så nøye.Ok, jeg likte den veldig godt, men så er jeg veldig, veldig gald i Neil Young og da.
Nå sveiver jeg igang denne før storfilm i kveld.
Neil Yong og de - Live at the filmore east
Vis vedlegget 139468
Den ølen er ukjent for meg også. Norsk & kortreist. Er nok ganske lik Guinnes, trur eg.Patti Smith - Banga (2012)
Første lytt. SKal fordøyes sammen med en første smak på dette:
Vis vedlegget 139470
Ikkje sett dette på butikken før, men likte looken på flaska.