Torja
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 01.03.2008
- Antall liker
- 1.028
[QUOTEDyktig fotografert. Musikken er også bra.
mvh[/QUOTE]
Takker
mvh[/QUOTE]
Takker
Takker[/QUOTE] O.T. i denne tråden, men hva slags camera bruker du?[QUOTEDyktig fotografert. Musikken er også bra.
mvh
Det var RTVE som fikk æren her i forrige uke.Er det NRK som søker efter avansert lyd-tekniker?
mvh
O.T. i denne tråden, men hva slags camera bruker du?Takker
Jeg bruker Panasonic DMC-TZ20 Lumix.. test vinner fra i fjord, og i år kom TZ30 og vant den og...O.T. i denne tråden, men hva slags camera bruker du?
mvh
Riks tv,da formoder jeg?Det var RTVE som fikk æren her i forrige uke.
Er du missunnelig på jobben min ?Da har jeg endelig kommet på et nytt yrke. Mikrofonplasserer tror jeg tilfredsstiller de fleste av mine ønsker - både teknikk, media og bedre utsikt:
Vis vedlegget 140378
Og her litt mer om den nye jobben jeg ser for meg:
Vis vedlegget 140379
Meget bra billed-kvalitet. Må nok ha nytt Camera. Eh. Forøvrig bytter jeg fra Bryan Ferry til Ebba Forsberg: Falling folding flippy feeling.Liker godt disse super zoom kameraene.
Men nå lyttes det til ..
Vis vedlegget 140391
herlig i SACD 5.1..
Og der er Chelsea hotel en ren perle.
CHELSEA HOTEL Leonard Cohen.
His song Chelsea Hotel is not only a remembrance of past loves with the likes of Janis Joplin or Nico, it's also a declaration of love towards the hotel:
I remember you well in the Chelsea Hotel/ You were taking so brave and so free/ Giving me head on the unmade bed/ While the limousines wait in the street/ Those were the reasons and that was New York/ I was running for the money and the flesh/ That was called love for the workers in song/ Probably still is for those of us left.
Det får man kalle tekst som suger...
Anbefaler denne :iferd med og gjennopdage patti smith
glimrende box
Den der har jeg aldri hørt. Damen ser o.k. ut. Men kjenner jeg deg ,så er stemmen fantastisk. Hører forøvrig på Ebba.
Var du med da Fredrik fikk ham i tale?Er du missunnelig på jobben min ?
Da har jeg endelig kommet på et nytt yrke. Mikrofonplasserer tror jeg tilfredsstiller de fleste av mine ønsker - både teknikk, media og bedre utsikt:
Vis vedlegget 140378
Og her litt mer om den nye jobben jeg ser for meg:
Vis vedlegget 140379
Hva passer da bedre enn:
Kanye West - My beautiful dark twisted fantasy
Vis vedlegget 140381