Roberten
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.10.2008
- Antall liker
- 1.511
Steike!!!Roberten skrev:
Morsomt at du skulle si akkurat det, dette var den aller første lp'en jeg ble "påtvunget," på Big Dipper for..10 år siden.., og etter det visste jeg at jeg trygt kunne kjøpe uhørt av Bjørn og Jakob(mens han fortsatt jobbet der.)ErosLoveking skrev:Vil tippe at det er det enkeltalbumet Big Dipper har solgt flest av i løpet av sin eksistens.
Jepp!! Dette er definitivt musikk. Med stor M.Tor Nado skrev:Musikk!!
D.W.
kjenner Bjørn fra gammelt av, og vet at han alltid har solgt mye av akkurat det albumet. Litt kult egentlig at et så ukjent band har fått en såpass stor tilhengerskare her til lands. I høyeste grad vel fortjent.Roberten skrev:Morsomt at du skulle si akkurat det, dette var den aller første lp'en jeg ble "påtvunget," på Big Dipper for..10 år siden.., og etter det visste jeg at jeg trygt kunne kjøpe uhørt av Bjørn og Jakob(mens han fortsatt jobbet der.)ErosLoveking skrev:Vil tippe at det er det enkeltalbumet Big Dipper har solgt flest av i løpet av sin eksistens.
En av mine absolutte favorittskiver ! Cynics er herlige og jeg håper det ikke er altfor lenge til de ramler igang i Oslo igjen.
Har ved lesing av denne tråden lagt merke til at vi har rimelig sammenfallende smak, og at du ser ut til å være en av de få som setter pris på garage og US punk her inne.
Om vi kjenner til hverandre vet jeg neimen ikke, men det er ingen tvil om at 7"samlingen din alene har gjort meg veldig nysgjerrig
Fet skive!musicus skrev: