Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.315
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Forbereder deler av julemiddagen til sløy blues og Emmy'

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo Vest
    Hola !

AF

1. "Jag Var Så Kär"
    2. "Jag Har Förlorat Dej"
    3. "Utan Dej, Mitt Liv Går Vidare"
    4. "Allting har förändrat Sig"
    5. "Försonade"
    6. "Slutet Gott Allting Gott"
    7. "Tack Sverige"
    8. "En Sommar Med Dej"
    9. "Snövit Och De Sju Dvärgarna"
    10. "Min Farbror Jonathan"
    11. "Följ Med Mig"
    12. "Den Jag Väntat På"

Q

24.12.75 PRE-FM

Vedlegg

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    Steike!!!
    Skulle aldri tro at noen her på forumet kom med den.
    Det albumet er bare en fest. Cynics har vært et av de virkelig store favorittene mine i ca 20 år. De har jo spilt mange ganger i Norge i de siste årene, sågar vært med å booket de selv ved et par anledninger. Det her er ubergarage fra øverste hylle. Blir aldri lei av den skiva der.

Vil tippe at det er det enkeltalbumet Big Dipper har solgt flest av i løpet av sin eksistens. :)

Roberten du har fått et par stjerner i boka hos meg i det siste. Lurer nesten på om vi kjenner til hverandre? :)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    ErosLoveking skrev:
    Vil tippe at det er det enkeltalbumet Big Dipper har solgt flest av i løpet av sin eksistens. :)
    Morsomt at du skulle si akkurat det, dette var den aller første lp'en jeg ble "påtvunget," på Big Dipper for..10 år siden.., og etter det visste jeg at jeg trygt kunne kjøpe uhørt av Bjørn og Jakob(mens han fortsatt jobbet der.)

En av mine absolutte favorittskiver ! Cynics er herlige og jeg håper det ikke er altfor lenge til de ramler igang i Oslo igjen.

Har ved lesing av denne tråden lagt merke til at vi har rimelig sammenfallende smak, og at du ser ut til å være en av de få som setter pris på garage og US punk her inne.
    Om vi kjenner til hverandre vet jeg neimen ikke, men det er ingen tvil om at 7"samlingen din alene har gjort meg veldig nysgjerrig :)

Slabbedask

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    34
    Tor Nado skrev:
    Musikk!!

D.W.
    Jepp!! Dette er definitivt musikk. Med stor M.

Tror nesten jeg må sette den på runde i kveld igjen, denne blir man så absolutt ikke lei av.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Morsomt at du skulle si akkurat det, dette var den aller første lp'en jeg ble "påtvunget," på Big Dipper for..10 år siden.., og etter det visste jeg at jeg trygt kunne kjøpe uhørt av Bjørn og Jakob(mens han fortsatt jobbet der.)

En av mine absolutte favorittskiver ! Cynics er herlige og jeg håper det ikke er altfor lenge til de ramler igang i Oslo igjen.

Har ved lesing av denne tråden lagt merke til at vi har rimelig sammenfallende smak, og at du ser ut til å være en av de få som setter pris på garage og US punk her inne.
    Om vi kjenner til hverandre vet jeg neimen ikke, men det er ingen tvil om at 7"samlingen din alene har gjort meg veldig nysgjerrig :)
    kjenner Bjørn fra gammelt av, og vet at han alltid har solgt mye av akkurat det albumet. Litt kult egentlig at et så ukjent band har fått en såpass stor tilhengerskare her til lands. I høyeste grad vel fortjent.
    Skal sende deg en PM neste gang jeg snurrer skiver i byen ( i Januar en gang), så kan du jo stikke innom. ;)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Enhver som har sett Bjørn med krøller er en venn av meg :)

Fullt fortjent og veldig artig at et såvidt "smalt," band som Cynics klarer å få en tilhengerskare i landet som har fostret Bettan og Tor Endresen.

Det høres ut som en kjempeplan, ser frem til det !

Sidane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2006
    Antall liker
    29
    Torget vurderinger
    4
    Litt trevlig musikk til juleforberedelsene..... :)

Vedlegg

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.816
    Torget vurderinger
    1
    Fikk Jean Michel Jarre konsertbillett i julepresang av lillebror, så fant frem denne på iPoden i dag til en spasertur rundt Høvikodden. Har ikke spilt den på evigheter. Mer eurodisco enn jeg husket fra da den kom ut.

Vedlegg

Sidane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2006
    Antall liker
    29
    Torget vurderinger
    4
    Deilig musikk etter en tung julelunsj..... ;)

Vedlegg

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn