Musikkmannen
Musikk i fokus
Fikk tak i Dali cd'n i dag - så da må jeg teste den ut.
Burning Spear er bra saker!decibelius skrev:Rastaman (& woman) VIBRATIONS 8)
Tja, hva skal en si, jeg har hørt veldig lite på magic, men det er vel litt i samme gata dette her. Vocalen er muligens litt mer frampå i mixen, ogmikefish skrev:var nye Springsteen Ok Tor Nado ? etter skuffelsen 'magic' har jeg små forventniger til den nye platen.i og med at han har med samme produsent og har skrevet musikken "on the road".som gammel blodfan må jeg medgi at den eneste gode platen etter 'Nebraska ('82)' er 'the ghost of Tom Joad ('95)'.
mvh. s,
Mmmmm .... Movietone ... nei, den kjenner jeg faktisk ikke til :-\, skal sjekkes ut, takk for tipset!mikefish skrev:du verden !
i samme gata anekdoten : kjenner du til Movietone ?
mvh. s,
Fint tips, bestilte denne etter tyvlytt på Tunes ;DSidane skrev:Utrolig deilig musikk, og veldig bra lyd på alle platene til denne dama!!!!!
Hei HoJ...HoJ skrev:Fikk tak i Dali cd'n i dag - så da må jeg teste den ut.
Har også fått denne i posten i dag, men jeg er på jobb så jeg har ikke fått hørt den enda. Godt å høre at den er bra (ikke direkte uventet), gleder meg til kvelden56fwb skrev:Hei
Desse to kom i posten fra KKV i dag og har selvsagt
gått igjennom platesnurreren.
Kari Bremnes sin siste er en fantastisk plate - kanskje hennes beste til nå - ANBEFALES
Kul låtErosLoveking skrev:Har varmet opp med en singel. Original selvfølgelig.
The Talismen - She Was Good (Julian Records)
Så fantastisk bra at jeg bare måtte spille den tre ganger på rappen.
Høres sånn ut:
Nå er det Mudhoney for alle penga:
Spiller sjeldent høyt akkurat nå. ;D ;D ;D
Vet.65finger skrev:Kul låtErosLoveking skrev:Har varmet opp med en singel. Original selvfølgelig.
The Talismen - She Was Good (Julian Records)
Så fantastisk bra at jeg bare måtte spille den tre ganger på rappen.