Bra lyd,herlig stemme,men litt kjedelig musikk......
Vedlegg
-
10.3 KB Visninger: 154
Jøss! de holder det gående enda hvem er hvem i Astroburger nå til dags? i used to be mood og stand on it har jeg på cd, tror jeg skal grave de frem fra glemslen (rolf yngve spiller gitar på stand on it hvis jeg husker riktig)ErosLoveking skrev:I ettermiddag er vinylsnurreren forbeholdt 4 skiver med Oslo´s fineste poporkester Astroburger.
I kjøleskapet er det kald øl, og bandet spiller på Last Train senere ikveld. Lukter vi et aldri så lite ettmanns- vorspiel her?
Beyond the Valley of Astroburger
In Orbit
Stand on It
Quite Obscure and Practically Marzipan
I mangel av de korrekte coverbilder på nettet av vinylutgivelsene får dere nøye dere med dette:
Som man selvsagt har på pic. disc. 8)
Stemmer at Rolf Yngve spilte den gangen ja.65finger skrev:Jøss! de holder det gående enda hvem er hvem i Astroburger nå til dags? i used to be mood og stand on it har jeg på cd, tror jeg skal grave de frem fra glemslen (rolf yngve spiller gitar på stand on it hvis jeg husker riktig)
Det hadde vært morsomt å se de, sist var i 1997 på Sentrum tror jeg. I used to be mod er en fantastisk poplåtErosLoveking skrev:Stemmer at Rolf Yngve spilte den gangen ja.65finger skrev:Jøss! de holder det gående enda hvem er hvem i Astroburger nå til dags? i used to be mood og stand on it har jeg på cd, tror jeg skal grave de frem fra glemslen (rolf yngve spiller gitar på stand on it hvis jeg husker riktig)
Det ble jo riktig så hyggelig i går kveld. Mange gamle kjente utetryner, en god konsert fyllt med klassikere. Fullt var det også. Låta "I Used to be Mod" frembringer fortsatt gåsehud.
Astro anno 2009: Pio(nå på orgel), Perry(Per) og Geir + et par til jeg ikke helt klarer og plassere.
Dagen her har gått litt i krabbegir for og si det sånn. :