;D ;Dmteinum skrev:en 5-åring med for høyt sukkerinntak denne lørdagen - jeg blir gal...
Hm er det alkoholen som har spilt deg et puss? Din forige anmeldelse var ikke like hjertelig... :ErosLoveking skrev:Måtte nesten lytte meg opp litt før jeg møtte noen superhyggelige mennesker fra Glasgow.
Til dere som skal på konsert ikveld, så kan jeg melde fra om at det er strålende personer som står på scenen.
Blei nesten litt glad idag jeg. Bandet var bakfull og Eros var bakfull, og sammen var vi veldig........... bakfulle. 8)
ErosLoveking skrev:Steike, nå har jeg hørt denne skiva et par ganger på rappen.
Er det mulig?? Hvor er det norske anmelderkorpset, hvorfor 5´ere og 6´ere? Vi snakker sprøytende idiotisk sutrende "åååå" så liksom hobby-indie. De pedofile hobbywankerne som napper til det her, må seriøst skifte bleie på seg selv og granske bæsjebleia engang til om de egentlig har noe med musikk å gjøre. "Sutrepiss" er bare en snill måte å si at "dø din idiotjævel"............
zzzzzzzzzzzzzzzzz.........
Vet ;D ;D ;DGjestemedlem skrev:Hm er det alkoholen som har spilt deg et puss? Din forige anmeldelse var ikke like hjertelig... :ErosLoveking skrev:Måtte nesten lytte meg opp litt før jeg møtte noen superhyggelige mennesker fra Glasgow.
Til dere som skal på konsert ikveld, så kan jeg melde fra om at det er strålende personer som står på scenen.
Blei nesten litt glad idag jeg. Bandet var bakfull og Eros var bakfull, og sammen var vi veldig........... bakfulle. 8)
ErosLoveking skrev:Steike, nå har jeg hørt denne skiva et par ganger på rappen.
Er det mulig?? Hvor er det norske anmelderkorpset, hvorfor 5´ere og 6´ere? Vi snakker sprøytende idiotisk sutrende "åååå" så liksom hobby-indie. De pedofile hobbywankerne som napper til det her, må seriøst skifte bleie på seg selv og granske bæsjebleia engang til om de egentlig har noe med musikk å gjøre. "Sutrepiss" er bare en snill måte å si at "dø din idiotjævel"............
zzzzzzzzzzzzzzzzz.........