decibelius
Hi-Fi freak
Far & sønn 8)
Vedlegg
-
60.6 KB Visninger: 89
-
84.6 KB Visninger: 121
Og dette er litt scary, for denne (Beatles/Abbey Road) spilte jeg etter Violent Femmes. Sorry at jeg kommer med musikk jeg har spilt tidligere i kveld. For å bøte på det har jeg satt denne platen i den labre DVD-spilleren som forer MingDa/Stax-riggen.65finger skrev:øver meg på å snu lper ikveld
Se der ja, du har lært! ;D ;D ;Datonal skrev:Gleder meg til å komme meg hjem fra jobb og høre på bluesr...ehm, stonerrock på full guffe ;D
Spiller denne innimellom, på singel selvsagt.baluba skrev:Sorry, men jeg klarer ikke dy meg. Etter å ha hørt Monster Mash på CD, måtte jeg se den på video. Ikke bra for konsentrasjonen å høre på musikk med laptop-en ved siden av seg. Selv om lyden er verre enn råtten på disse videoene, så er lyden på platene av fin BBC-kvalitet fra slutten av sekstitallet. Jeg tror sannelig jeg skal pløye gjennom hele diskografien til Bonzo Dog Band i løpet av helgen.
.. gratulerer med dagen da ErosErosLoveking skrev:på singel selvsagt.
Har allerede gratulert meg selv. ;DGjestemedlem skrev:.. gratulerer med dagen da ErosErosLoveking skrev:på singel selvsagt.