Takk for linken. Beck er Konge, Konge, KONGE!slowmotion skrev:Jeff Beck og Tal Wilkenfeld shower:
Jepppedal skrev:Takk for linken. Beck er Konge, Konge, KONGE!slowmotion skrev:Jeff Beck og Tal Wilkenfeld shower:
Kul video, kjøpte den platen når den ble utgitt. var det 81-82?baluba skrev:En slow formiddag for folk, ser jeg. Bryter Lyter er en perfekt måte å starte dagen på
Her har dere en av mine store favoritter, som jeg nå har avsluttet med i går, og starter dagen (litt seint) med i dag.
The Specials - Ghost Town. Jeg har valgt å legge med relaterte videoer, for det er flere herlige live-acts med Specials på Youtube, blant annet en temmelig vindskeiv versjon av Rudy.
Kan det ha vært en EP? Husker at jeg hadde en stor platebaluba skrev:Den kom i '81, men aldri på en vanlig lp av bandet. i 33-format kom den først på en samleplate fra Two Tone, en glimrende sampler med de beste banda fra plateselskapet. Den var derfor vanskelig å få tak i lenge, og jeg hadde den kun på kassett fram til jeg fikk kjøpt den samleplaten. I etterkant er den også kommet på en samleplate med Specials, selvfølgelig
Og det er den jeg har hørt på i dag.
65finger skrev:Kan det ha vært en EP? Husker at jeg hadde en stor platebaluba skrev:Den kom i '81, men aldri på en vanlig lp av bandet. i 33-format kom den først på en samleplate fra Two Tone, en glimrende sampler med de beste banda fra plateselskapet. Den var derfor vanskelig å få tak i lenge, og jeg hadde den kun på kassett fram til jeg fikk kjøpt den samleplaten. I etterkant er den også kommet på en samleplate med Specials, selvfølgelig
Og det er den jeg har hørt på i dag.
Herlig ;DR.Solhaug skrev:Uriah Heep - Return to fantasy
- på kassett 8)
Mvh. RS
Den hadde jeg også på kassett rundt 1976! David Byrons svanesang.R.Solhaug skrev:Uriah Heep - Return to fantasy
- på kassett 8)
Mvh. RS