Midnight Choir - Olsen's Lot
Vedlegg
-
2.9 KB Visninger: 122
Det her var innmari bra må jeg få tak i ja65finger skrev:Denne
Kjøp alt med Monster Magnet.Nikko03 skrev:Det her var innmari bra må jeg få tak i ja65finger skrev:Denne
det er et band jeg har alt av. første heter "spine of god" tror jeg hørte den i 91-92 en gangErosLoveking skrev:Kjøp alt med Monster Magnet.Nikko03 skrev:Det her var innmari bra må jeg få tak i ja65finger skrev:Denne
Blir ikke feil.
det er et band jeg har alt av. første heter "spine of god" tror jeg hørte den i 91-92 en gang65finger skrev:Kjøp alt med Monster Magnet.
Blir ikke feil.
Nærmere pop går det nesten ikke an å komme. Goosebumps all over.Roberten skrev:Egentlig skulle jeg finne frem More Parts Per Million av Thermals, hadde helt glemt at jeg hadde denne skiva her. Fy skamme meg ! Another Girl Another Planet er jo alene verdt en gullmedalje.
ErosLoveking skrev:Nærmere pop går det nesten ikke an å komme. Goosebumps all over.Roberten skrev:Egentlig skulle jeg finne frem More Parts Per Million av Thermals, hadde helt glemt at jeg hadde denne skiva her. Fy skamme meg ! Another Girl Another Planet er jo alene verdt en gullmedalje.
Jeg også syns hårene står når jeg hører flott musikk som denne...
BMG må jeg få tak i, godt du minte meg påGeir_H skrev:Starter dagen med denne.(DVD Audio)