ErosLoveking
Æresmedlem
ai!Roberten skrev:
Den var ny for meg.
Tar det som en selvfølge at den er bra. (Vinyl/CD?)
Og hvor er den kjøpt? Nøler aldri et sekund når det kommer til Sadies, kjøper det jeg kommer over.
Steike for et band.
ai!Roberten skrev:
Betyr det at jeg må bevege legemet ut av døra idag?Roberten skrev:Det er den
Den lyste mot meg da jeg var i Torggata Bad for å kjøpe 'It's Blitz' i dag. Jeg var totalt blank på at de skulle slippe nytt inntil jeg så den.
Vinyl. Ærlig talt ;D
O ja, ingen grunn til engstelse.ErosLoveking skrev:De hadde flere, ikke sant?
Da har du kommet lengre enn meg, jeg klarer ikke å kjøpe noe på CD dersom det er tilgjengelig på vinyl innenfor rimelighetens grenser. Som minner meg på at jeg hentet Radio Birdman boksen på posten i går, takk for tipset, det var mye gildt på den !ErosLoveking skrev:Vinyl? CD? Selvsagt på vinyl hvis jeg har valget, men har slutta med dårlig nattesøvn, om noe kjøpes på CD.
;D Jeg hører du sier det, nå banner jeg i sikkert i kirken, men personlig er jeg svak for 10". Unnskyld :-*ErosLoveking skrev:Singelen er jo uansett det eneste ekte mediet til syvende og sist..
Grattis! Hvor og hvor mye? Pen stand?Roberten skrev:Som minner meg på at jeg hentet Radio Birdman boksen på posten i går, takk for tipset, det var mye gildt på den !
Gjetter de har det fint i 1.etasje! ;D ;D ;DJøgga skrev:Vi passerer midnatt, så nå er det lov. Noen plater spilles ikke mer enn en gang i året.
Monopulse 82A egner seg også til militært bruk, og russefesten hos naboen under stilner ganske greit.
Ammunisjon: Gardeskamerater av Sam Rydberg, framført av Den Tsjekkiske Armés Sentralorkester.
Delvis fremprovosert av MGP, men gøy likevel. ;D
Heldigvis har jeg feber og har unnskyldning for å holde meg langt unna denne gangen!hel-elt skrev:Gjetter de har det fint i 1.etasje! ;D ;D ;DJøgga skrev:Vi passerer midnatt, så nå er det lov. Noen plater spilles ikke mer enn en gang i året.
Monopulse 82A egner seg også til militært bruk, og russefesten hos naboen under stilner ganske greit.
Ammunisjon: Gardeskamerater av Sam Rydberg, framført av Den Tsjekkiske Armés Sentralorkester.
Delvis fremprovosert av MGP, men gøy likevel. ;D
Håper korpset har øvd inn Fairytale til barnetoget i morgen!!