G
Gjestemedlem
Gjest
Litt filmmusikk fra MPD Psycho
[video]NOCVsI_y9FA[/video]
[video]NOCVsI_y9FA[/video]
belia skrev:Det er laget ballett for heisekraner, men såvidt jeg vet ikke noe musikalsk oppsetning for gravemaskiner.
Det kan stemme bra, for her hjemme (pappaperm) er det nytteløst å få hørt noe musikk om dagen, men pga dreneringsarbeid får jeg desto bedre anledning til å høre litt på en slik en;
Kult å se på er det vel i det minste
Interessant. Kan tech support forklare meg hvordan jeg overtaler spotify til å spille det Gjestemedlem har linket til her ?Gjestemedlem skrev:
Hm, ser ikke ut til å virke helt etter hensikten. Hvis jeg trykker på linken blir det feil, men ved copy/paste inn i adresselinjen på browseren funker det. Set ut til at urltaggen legger en http:// foran som lager kluss.Roberten skrev:Interessant. Kan tech support forklare meg hvordan jeg overtaler spotify til å spille det Gjestemedlem har linket til her ?Gjestemedlem skrev:
Pek og klikk virket ikke.
Utrolig. Det ante jeg ikkeTor Nado skrev:belia skrev:Det er laget ballett for heisekraner, men såvidt jeg vet ikke noe musikalsk oppsetning for gravemaskiner.
Det kan stemme bra, for her hjemme (pappaperm) er det nytteløst å få hørt noe musikk om dagen, men pga dreneringsarbeid får jeg desto bedre anledning til å høre litt på en slik en;
Kult å se på er det vel i det minste
CONCERT FOR 12 TRACTORS SVEN-ÅKE JOHANSSON 20 JULY 2002 BRÖSARP
denne har jeg på en teip eller cd ett eller annet sted, ble spilt på Sveriges Radio for noen år siden, ganske sært egentlig.
http://www.neongallery.nu/exhibitionsandevents/previous/12tractors/index.htm
This concert has previously been performed in Germany and Denmark and is also recorded and release on CD.
At Neon Gallery Brösarp the piece was performed with Sven-Åke as a conductor and 12 local tractor drivers as musicians.
Høyreklikke på låt eller album og velge "Copy Spotify URL" fra menyen.Roberten skrev:Du hentet ut url'en hvordan ?
Takker og bukker Gjestemedlem.Gjestemedlem skrev:Høyreklikke på låt eller album og velge "Copy Spotify URL" fra menyen.
jeg boltrer meg hemningsløst og vilt på spotify, nå med neo helt jævlig "Mr Big" anbefales ikke ;DRoberten skrev:Takker og bukker Gjestemedlem.Gjestemedlem skrev:Høyreklikke på låt eller album og velge "Copy Spotify URL" fra menyen.
@65finger, greit nok at det ble trasig med spansk i lengden, men jeg nekter å tro at det var så ille at det er verdt å begå sonisk selvmord med Prodigy.
Husk hva Håkki t.trøyene sa for noen år siden; Tekno dödar og hvis man ikke kan stole på det som står på trøyer laget av en svenske som gikk på NTNU, hvem kan man stole på da ? Sannsynligvis ingen.