K
Kaare G. Opsahl
Gjest
En hyldningstråd til Susanne Sundfør 8) Flink ung dame (1.5 låt)
|
Plata er one take alså65finger skrev:En hyldningstråd til Susanne Sundfør 8) Flink ung dame (1.5 låt)
Ok! så den er delt opp i teamer. Virkelig bra stemmebrukLyngen skrev:Plata er one take alså65finger skrev:En hyldningstråd til Susanne Sundfør 8) Flink ung dame (1.5 låt).
Lyngen skrev:Hva er dette?![]()
Den var finestmteinum skrev:
Tanken streifet meg. Synes det virket gode om enn ikke helt i eliten.ErosLoveking skrev:Lyngen skrev:Hva er dette?![]()
The Lyres vel. Du drev jo å sjekket ut låter forleden dag så jeg.![]()
![]()
Den er veldig bra! siger inn mer og mer. Og det på første lytten!Lyngen skrev:Har du plata? Synes?
Lenge siden jeg har hørt den, men den taper seg ikke. En god femmer plate, imo. Hun holder på med neste plate som kommer ut våren neste år.65finger skrev:Den er veldig bra! siger inn mer og mer. Og det på første lytten!Lyngen skrev:Har du plata? Synes?
Liker "Happy now" best foreløpelig. Utrolig fett orgel blant annetErosLoveking skrev:Vi har alle våre favoritter og preferranser
Bandet har fulgt meg hele livet, og jeg blir aldri lei. Noen av mine beste og værste konserter har jeg hatt med bandet. Sykt sykt bra når det klaffer.
Vokalist og bandsjef Jeff "monoman" Connelly er konstant psycho ustabil i topplokket, men ekstremt musikalsk. Ingen over, ingen ved siden.
svinger! liker spesielt munnspilletog skrikingenErosLoveking skrev:Cynics har a l d r i gitt ut et dårlig album.
Gi den 20 tilmikefish skrev:gir denne platen en sjanse til :
![]()
Dirty Projectors - bitte orca
mvh. s,
Liker denne per nå bedreLyngen skrev:Gi den 20 tilmikefish skrev:gir denne platen en sjanse til :
![]()
Dirty Projectors - bitte orca
mvh. s,![]()
Hvilket album er best etter ditt skjønn?ErosLoveking skrev:Vi har alle våre favoritter og preferranser
Bandet har fulgt meg hele livet, og jeg blir aldri lei. Noen av mine beste og værste konserter har jeg hatt med bandet. Sykt sykt bra når det klaffer.
Vokalist og bandsjef Jeff "monoman" Connelly er konstant psycho ustabil i topplokket, men ekstremt musikalsk. Ingen over, ingen ved siden.
Sånn totalt, så vil jeg si det jeg spilte. Lyres - LyresLyngen skrev:Hvilket album er best etter ditt skjønn?ErosLoveking skrev:Vi har alle våre favoritter og preferranser
Skulle til å sjekke den der på Spotify, men så dukket det plutselig opp noen låter med Modest MouseErosLoveking skrev:Fortsetter videre tilbake til 60-tallet.
En skive som Lyngen burde hatt med i sin "best of" listing. Alle seriøse musikk-intereserte hjem burde ha deres tre skiver fra årtiet. Vi snakker eksperimentel psych (tidvis raga), med innslag av rendyrka svingende garege låter.
![]()
Lurte Roberten til å kjøpe to av titlene som Big Dipper hadde inne forrige helg. Tilbakemeldingene var bare positive.![]()
![]()
![]()
Respekt! Et av 60´s banda som var veldig mainstream, men samtidig hadde sin egen greie. De ga ut en veldig bra katalog med singler og tildels skiver.65finger skrev:Får spille litt 60 talls jeg og da selv om jeg for tiden ikke har platespiller eller et anstendig anlegg
spotify:album:64CJWd3AYEC1jAYvSn7pkQ