Å dæven, jeg husker denne fra gamle dager, knall.Løver Og Tigre - Grr... (LP) TAV møter Hot Club De Norvege. Unikt håndmalt omslag (2000 i løpet av en dag). Meget bra lyd! Underfundige tekster! En norsk klassiker? JA!!!
Madonna har klasse.....................Faller på mine ømme knær og innrømmer, for første gang i mitt liv har jeg handlet Madonna, "confession on a dance floor", liker visst beaten.......
mvh
Har også den. Hennes klart beste ved siden av Ray Of Light, som riktignok er helt annerledes.Faller på mine ømme knær og innrømmer, for første gang i mitt liv har jeg handlet Madonna, "confession on a dance floor", liker visst beaten.......
mvh
Har også hørt nevnte skive, men uten denne beatén, som klør!!!!!Har også den. Hennes klart beste ved siden av Ray Of Light, som riktignok er helt annerledes.
Ja, Confessions er definitivt mer dansbar enn Ray Of Light! Sistnevnte har andre kvaliteter.Har også hørt nevnte skive, men uten denne beatén, som klør!!!!!
mvh
Kona drar frem den ray of light til tider, enig at det holder en god standard og andre kvaliteter...Ja, Confessions er definitivt mer dansbar enn Ray Of Light! Sistnevnte har andre kvaliteter.
Mick Ralphs kan du ha for meg..Det er Ian Hunter og det holder for meg.
Mick Ralphs får du med som bonus.