- Ble medlem
- 25.12.2003
- Antall liker
- 34
[No message]
Vedlegg
-
44.2 KB Visninger: 136
|
Sjekk ut soloplatene til ATR sjef Alec Empire. Enda strengere. Men som du sier, verken ATR eller Alec Empire er noe man hører ofte på. Derfor forsvant de også ut av hylla sist gang jeg rydda og solgte unna. Så ATR på Arvika festivalen en gang i tida også.Roberten skrev:Knappe 30 minutter med pur støy. Ingen melodi, vokal eller noe som kan ligne på det man vanligvis finner i en sang.
Det vil si, det ropes digital hardcore, atari teenage riot i det moroa bryter løs, det vris, skrus og sønderkjøres til en vegg av lyd.
Muligens det strengeste som er fanget på vinyl. Sannsynligvis det strengeste jeg noen gang har hørt. Det går jo forsåvidt ikke an å høre på, men jeg spiller den en gang annenhvert år. Hadde jeg vært dj skulle jeg satt på denne.
![]()
Atari Teenage Riot Live at Brixton Academy 1999: http://open.spotify.com/album/3solV099ruazQVhP5AIs94
EDIT: lagt til spotify link.
Føler eg er 45 kvar gang eg setter den på - men den er nydelig!JanR skrev:Av alle ting, på denne tiden av døgnet, og ikke minst....på cd
![]()
/jan
Strengere enn ATR generellt, eller til og med strengere enn Live At Brixton Academy ? Isåfall er jeg nødt til å høre det bare for å ha opplevd at det finnes noe hardere enn ren støy.Wergeland skrev:Sjekk ut soloplatene til ATR sjef Alec Empire. Enda strengere.
Har kun på cd sjøl, lenge siden jeg har hørt på'n så den skal fram etterpåmikefish skrev:ja ble innkjøpt nylig på cd til 59.50.lyden noe grøtete,men dette er popmusikk av høy klasse ! herlig cover av Springsteen/Smith's "because the night"
mvh. s,
Driver og går igjennom samlinga, og sjekker om det evt. er noen hull på enkelte artister jeg må jakte på. Så får en jo lyst til å spille litt av hvert da. Har så vidt begynt å lage en topp 200 dynamisk liste over skiver jeg skal plukke opp. Ikke nødvendigvis dyre sjeldne ting, heller mer noe bare å gjøre plateshoppinga litt mer målretta.Roberten skrev:Hardt på Bowiekjøret om dagen ?Aldri feil det.
Klar til å høres etter IggyErosLoveking skrev:tjuvtrener på jula
![]()