Denne!
Vedlegg
-
72.5 KB Visninger: 156
|
Høres kult utTubesnake skrev:spotify:album:3le4ajnpBwnivPozSiecrv
For meg funker det (nesten) alltid å sette på en skive jeg har sterke emosjonelle relasjoner til når jeg blir musikktrett. I disse periodene har jeg store problemer med å ta inn over meg ny musikk.Lyngen skrev:Har ikke klart å nyte all musikk like godt i det siste. Litt musikktrett.
Men noen har alikevel klart seg:
Led Zeppelin - Physical Grafitti
The Stooges - Raw Power og Fun House
Lytter nå til The Antlers - Hospice.
Beste botemidlet mitt er å bytte på sjangerne, unngår på den måten å gå lei.Lyngen skrev:Har ikke klart å nyte all musikk like godt i det siste. Litt musikktrett.
Men noen har alikevel klart seg:
Led Zeppelin - Physical Grafitti
The Stooges - Raw Power og Fun House
Lytter nå til The Antlers - Hospice.
Kanskje ingen bombe at du hadde hørt den neiErosLoveking skrev:Siste Reigning Sound er helt grei. Nå skal det sis at jeg har bare hørt gjennom den et par ganger, så det er godt mulig at den vokser.
Knakende godt band er det okke som.
Herlig Wooly Bully versjon av Adkins ;D65finger skrev:Various Artists Turban Renewal: A Tribute to Sam the Sham & The Pharaohs: spotify:album:3gnIf2Nb7IWDM2XcLKfprJ
Fin samling. skal kjøpe den nåRoberten skrev:Herlig Wooly Bully versjon av Adkins ;D65finger skrev:Various Artists Turban Renewal: A Tribute to Sam the Sham & The Pharaohs: spotify:album:3gnIf2Nb7IWDM2XcLKfprJ
Og knall å høre Handsome Dick Manitoba.
Jeg skal møte opp neste gang om ikke annet for å skylde ut såkalt HIFIblues av hodet etter messebesøk.Roberten skrev:Du skulle vært på Q i går 65f, det er jeg bombesikker på at du hadde likt
Neste gang har du å møte opp ;D
+
torsdag 24.9-lørdag 26.9 skal vi tømme Gamla for drikkevarer.