U
utgatt60135
Gjest
Veldig flott ny plate:
Legg den inn i Spotify.
![](http://ecx.images-amazon.com/images/I/31UnhGT%2BtlL._SS500_.jpg)
Legg den inn i Spotify.
Tubesnake skrev:spotify:album:2WkJVgVPMa5PKzPsIgCNiU
Prøver denne nåTubesnake skrev:spotify:album:7ozVK9qGhiqi9C3av3RG3u
Kompromissløs nedstrippet rock'n roll. Anbefales.
Lytter til denneTubesnake skrev:spotify:album:2WkJVgVPMa5PKzPsIgCNiU
Regner med at det er Bellrays.65finger skrev:Lytter til denneTubesnake skrev:spotify:album:2WkJVgVPMa5PKzPsIgCNiU
Sjå no !ErosLoveking skrev:Big Dipper har ihvertfall Hard Sweet and Sticky inne på vinyl (dagens reklame.......)
Får kjøpe platespiller når jeg får råd (har nettopp brukt en formue på HIFI gear så det blir noen dager til)ErosLoveking skrev:Brutalt god vokal (Tina Turner 1966 på speed, ispedd jazz og soul) kombinert med et mer enn et potent band, som ofte ligger tett på punkrock til tider, gir en veldig spennende mix., temposkifter, og stor variasjon i låter.
Har stort sett alt de har gitt ut, og liker faktisk den noe mer polerte produksjonen som er på de to siste skivene "Hard Sweet and Sticky" og "Have a little Faith" (Sistnevntes tittellåt er überfantastisk på høyt volum. En årelang klassiker (utgitt tidligere)
Big Dipper har ihvertfall Hard Sweet and Sticky inne på vinyl (dagens reklame.......)
Hehe, det er klart jeg må innom her, noe annet skulle da tatt seg ut ;DErosLoveking skrev:Selvsagt du vantro!![]()
![]()
du mp jo innom her en gang iblant.
Hvem kjenner du da som skal dit? Skal jeg ta med barnevogna og assistere?? ;D
Tidlig konsertslutt forresten??
Du har inspirert meg til å hoppe inn i på klassiskvogna oftere når musikkanlegget er på plass i løpet av helgenRoberten skrev:Sjå no !ErosLoveking skrev:Big Dipper har ihvertfall Hard Sweet and Sticky inne på vinyl (dagens reklame.......)
Jeg kjenner en som skal innom der i morgen og plukke med seg et par(dusin,) plater han har bestillt. Blir vel ikke feil å plukke med seg Hard Sweet and Sticky i tillegg. Å neida.
Ha ! Lønner seg jammen å surre seg innom denne tråden selv om jeg har grodd fast i klassiskavdelingen![]()
Det siste halvåret så har jeg blitt mer og mer svoren vinylfantast igjen. I det legger jeg at t.o.m nye utgivelser med nye band kjøper jeg helst på vinyl. Fuck CD´s!! ( har i flere år ikke brydd meg så fælt om hvilket format de nye greiene er på)65finger skrev:Får kjøpe platespiller når jeg får råd (har nettopp brukt en formue på HIFI gear så det blir noen dager til)ErosLoveking skrev:Brutalt god vokal (Tina Turner 1966 på speed, ispedd jazz og soul) kombinert med et mer enn et potent band, som ofte ligger tett på punkrock til tider, gir en veldig spennende mix., temposkifter, og stor variasjon i låter.
Har stort sett alt de har gitt ut, og liker faktisk den noe mer polerte produksjonen som er på de to siste skivene "Hard Sweet and Sticky" og "Have a little Faith" (Sistnevntes tittellåt er überfantastisk på høyt volum. En årelang klassiker (utgitt tidligere)
Big Dipper har ihvertfall Hard Sweet and Sticky inne på vinyl (dagens reklame.......)
Hehe CDer kjøpes, rippes og gis bort her i huset. Har per nå 7 fysiske CDer i leiligheten. Mac og DacErosLoveking skrev:Det siste halvåret så har jeg blitt mer og mer svoren vinylfantast igjen. I det legger jeg at t.o.m nye utgivelser med nye band kjøper jeg helst på vinyl. Fuck CD´s!! ( har i flere år ikke brydd meg så fælt om hvilket format de nye greiene er på)65finger skrev:Får kjøpe platespiller når jeg får råd (har nettopp brukt en formue på HIFI gear så det blir noen dager til)ErosLoveking skrev:Brutalt god vokal (Tina Turner 1966 på speed, ispedd jazz og soul) kombinert med et mer enn et potent band, som ofte ligger tett på punkrock til tider, gir en veldig spennende mix., temposkifter, og stor variasjon i låter.
Så ja, skaff deg stor roterende tallerken med arm til fordel for helsefarlige laserstrålene, umiddelbart!
Oi, se der ! Er det endelig på vei inn i heimen ? Så bra ! ;D65finger skrev:Du har inspirert meg til å hoppe inn i på klassiskvogna oftere når musikkanlegget er på plass i løpet av helgen![]()
Og du kaller meg vantro ?? ;DErosLoveking skrev:har i flere år ikke brydd meg så fælt om hvilket format de nye greiene er på
Amen.ErosLoveking skrev:Så ja, skaff deg stor roterende tallerken med arm til fordel for helsefarlige laserstrålene, umiddelbart!
Vel, hadde du sett veggen med 7"-lykke, så vet jeg ikke helt.Roberten skrev:Og du kaller meg vantro ?? ;DErosLoveking skrev:har i flere år ikke brydd meg så fælt om hvilket format de nye greiene er på
Hahaha, fantastisk !ErosLoveking skrev:Vel, hadde du sett veggen med 7"-lykke, så vet jeg ikke helt.
La de "små" komme til meg........ ;D
Gode ting, det ser jeg frem til ! Spent på kombinasjonen av ..satanic drug thing.. og Hornalliansen ;D65finger skrev:Det blir rapport Roberten. Platespilleren kommer må bare fordøye kostnadene på det andre utstyret først
Vi glær oss vi óg.65finger skrev:Det er kompromisløse saker som havner inn i stua i helgen. Jeg gleder meg
er det ikke noen festlige konserter i byen denne helgen?ErosLoveking skrev:Vi glær oss vi óg.65finger skrev:Det er kompromisløse saker som havner inn i stua i helgen. Jeg gleder meg![]()
![]()
![]()
(ikke glem livet utenfor heimen nå da.)
I morgen kveld et morsomt vorspiel på Mono som jeg egentlig skulle spillt skiver på, men er hjemme alene-daddy-O for helga. Hvilket man ikke skal kimse av, for oss to gutta hjemme kan finne på mye rart, ikke minst blir det tid til mye moro, skiver og god mat.65finger skrev:er det ikke noen festlige konserter i byen denne helgen?ErosLoveking skrev:Vi glær oss vi óg.65finger skrev:Det er kompromisløse saker som havner inn i stua i helgen. Jeg gleder meg![]()
![]()
![]()
(ikke glem livet utenfor heimen nå da.)
Har litt ambivalent forhold til Hentchmen. De fungerte som "bandet" til Jeff "Monoman" Connolly i The Lyres på en konsert i London for en del år siden. Dessverre rasserte de hele konsertopplevelsen. Totalt evneveikt uten punch i forhold til hva The Lyres var/er (handler om) :-\ :-\ :-\ Har likevel kjøpt endel skiver, og det er faktisk mer enn greit på egen hånd. :65finger skrev:Denne var gøyal!
The Hentchmen Campus Party: spotify:album:4J3WHKGjsqjTVU8yG98b3k