Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.999
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Ei dame som jeg vender tilbake til med jevne mellomrom:
    Rebekka Bakken - The Art Of How To Fall

Fra andrealbumet

Slabbedask

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    34
    spotify:album:7ozVK9qGhiqi9C3av3RG3u

Kompromissløs nedstrippet rock'n roll. Anbefales.

Vedlegg

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Fra HD
    The Monsters – Garage Punk From Bern Switzerland 1986-2006: spotify:album:32gpsDEqvCX8wx5IUnHG7O

Vedlegg

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Tubesnake skrev:
    spotify:album:7ozVK9qGhiqi9C3av3RG3u

Kompromissløs nedstrippet rock'n roll. Anbefales.
    Prøver denne nå
    Liker dette Tubesnake! Minner meg om noe jeg ikke klarer å huske hva var :)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Ingen dårlig avslutning det Tube. Har en liten plan om å samle sammen mesteparten av original-singlene til alle coverne som Detroit Cobras har gjort, i løpet av høsten/vinteren. (good luck to me! ::) )

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    chainsong har noen veldig fine temposkifter. Liker veldig godt vokalisten. gøyal blanding av sjangere.Pay the cobra er det driv over! Dette er lovende!!! Jeg skal kjøpe denne platen.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Brutalt god vokal (Tina Turner 1966 på speed, ispedd jazz og soul) kombinert med et mer enn et potent band, som ofte ligger tett på punkrock til tider, gir en veldig spennende mix., temposkifter, og stor variasjon i låter.

Har stort sett alt de har gitt ut, og liker faktisk den noe mer polerte produksjonen som er på de to siste skivene "Hard Sweet and Sticky" og "Have a little Faith" (Sistnevntes tittellåt er überfantastisk på høyt volum. En årelang klassiker (utgitt tidligere)

Big Dipper har ihvertfall Hard Sweet and Sticky inne på vinyl (dagens reklame.......)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.524
    ErosLoveking skrev:
    Big Dipper har ihvertfall Hard Sweet and Sticky inne på vinyl (dagens reklame.......)
    Sjå no !
    Jeg kjenner en som skal innom der i morgen og plukke med seg et par(dusin,) plater han har bestillt. Blir vel ikke feil å plukke med seg Hard Sweet and Sticky i tillegg. Å neida.

Ha ! Lønner seg jammen å surre seg innom denne tråden selv om jeg har grodd fast i klassiskavdelingen :)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Selvsagt du vantro! ;) ;) ;) du må jo innom her en gang iblant.

Hvem kjenner du da som skal dit? Skal jeg ta med barnevogna og assistere?? ;D

Tidlig konsertslutt forresten??

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Brutalt god vokal (Tina Turner 1966 på speed, ispedd jazz og soul) kombinert med et mer enn et potent band, som ofte ligger tett på punkrock til tider, gir en veldig spennende mix., temposkifter, og stor variasjon i låter.

Har stort sett alt de har gitt ut, og liker faktisk den noe mer polerte produksjonen som er på de to siste skivene "Hard Sweet and Sticky" og "Have a little Faith" (Sistnevntes tittellåt er überfantastisk på høyt volum. En årelang klassiker (utgitt tidligere)

Får kjøpe platespiller når jeg får råd (har nettopp brukt en formue på HIFI gear så det blir noen dager til)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.524
    ErosLoveking skrev:
    Selvsagt du vantro! ;) ;) ;) du mp jo innom her en gang iblant.

Hvem kjenner du da som skal dit? Skal jeg ta med barnevogna og assistere?? ;D

Tidlig konsertslutt forresten??
    Hehe, det er klart jeg må innom her, noe annet skulle da tatt seg ut ;D

Jeg dro en Bondevik og snakket om meg selv i tredje person, det skal ikke gjenta seg :D

Konserten var steingøy, såpass at jeg skjønte at jeg måtte komme meg ut med en gang de var ferdig for å unngå å ramle beinhardt utpå i dag.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Sjå no !
    Jeg kjenner en som skal innom der i morgen og plukke med seg et par(dusin,) plater han har bestillt. Blir vel ikke feil å plukke med seg Hard Sweet and Sticky i tillegg. Å neida.

Ha ! Lønner seg jammen å surre seg innom denne tråden selv om jeg har grodd fast i klassiskavdelingen :)
    Du har inspirert meg til å hoppe inn i på klassiskvogna oftere når musikkanlegget er på plass i løpet av helgen :)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    65finger skrev:
    ErosLoveking skrev:

Får kjøpe platespiller når jeg får råd (har nettopp brukt en formue på HIFI gear så det blir noen dager til)
    Det siste halvåret så har jeg blitt mer og mer svoren vinylfantast igjen. I det legger jeg at t.o.m nye utgivelser med nye band kjøper jeg helst på vinyl. Fuck CD´s!! ( har i flere år ikke brydd meg så fælt om hvilket format de nye greiene er på)

Så ja, skaff deg stor roterende tallerken med arm til fordel for de helsefarlige laserstrålene, umiddelbart!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    65finger skrev:
    ErosLoveking skrev:

Det siste halvåret så har jeg blitt mer og mer svoren vinylfantast igjen. I det legger jeg at t.o.m nye utgivelser med nye band kjøper jeg helst på vinyl. Fuck CD´s!! ( har i flere år ikke brydd meg så fælt om hvilket format de nye greiene er på)

Så ja, skaff deg stor roterende tallerken med arm til fordel for helsefarlige laserstrålene, umiddelbart!
    Hehe CDer kjøpes, rippes og gis bort her i huset. Har per nå 7 fysiske CDer i leiligheten. Mac og Dac

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.524
    65finger skrev:
    Du har inspirert meg til å hoppe inn i på klassiskvogna oftere når musikkanlegget er på plass i løpet av helgen :)
    Oi, se der ! Er det endelig på vei inn i heimen ? Så bra ! ;D
    Kan vi håpe på rapport når du har fått koblet opp ?

ErosLoveking skrev:
    har i flere år ikke brydd meg så fælt om hvilket format de nye greiene er på
    Og du kaller meg vantro ?? ;D

ErosLoveking skrev:
    Så ja, skaff deg stor roterende tallerken med arm til fordel for helsefarlige laserstrålene, umiddelbart!
    Amen.
    Men dette ble vi egentlig enige om for lenge siden 65finger, ble vi ikke ? Jeg mener å huske at du utbrøt at du var nødt til å skaffe deg snurrer for en stund siden. :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Det blir rapport Roberten. Platespilleren kommer må bare fordøye kostnadene på det andre utstyret først
    Neste plate
    Bantam Rooster – Sympathetic Sounds Of Detroit: spotify:album:1jTzzgkra9kcInR9m5fagv

Vedlegg

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.524
    ErosLoveking skrev:
    Vel, hadde du sett veggen med 7"-lykke, så vet jeg ikke helt.

La de "små" komme til meg........ ;D
    Hahaha, fantastisk !
    + ja, det har du nok helt rett i.

65finger skrev:
    Det blir rapport Roberten. Platespilleren kommer må bare fordøye kostnadene på det andre utstyret først
    Gode ting, det ser jeg frem til ! Spent på kombinasjonen av ..satanic drug thing.. og Hornalliansen ;D
    Full forståelse for at lommeboka må komme seg etter sjokket over nytt anlegg ja :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Det er kompromisløse saker som havner inn i stua i helgen. Jeg gleder meg

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    En av årtiets beste skiver. Hvorfor slå igjennom som ung, når du kan vente til du blir 50+ og synger fletta av de fleste hobbyposørene rundt om.

Ai! Ai! Ai! AI!!

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    65finger skrev:
    ErosLoveking skrev:
    65finger skrev:
    Det er kompromisløse saker som havner inn i stua i helgen. Jeg gleder meg
    Vi glær oss vi óg. ;) ;) ;)

(ikke glem livet utenfor heimen nå da.)
    er det ikke noen festlige konserter i byen denne helgen?
    I morgen kveld et morsomt vorspiel på Mono som jeg egentlig skulle spillt skiver på, men er hjemme alene-daddy-O for helga. Hvilket man ikke skal kimse av, for oss to gutta hjemme kan finne på mye rart, ikke minst blir det tid til mye moro, skiver og god mat. :D

Det innebærer ganske sikkert en viss hyperaktivitet i en bildetråd som har blitt vannskjøtet i sommer. 8)

Vorspielet er forresten for en særs underholdende festival neste helg. Hvilket også kommer til å bli promotert på forumet. Wait and see!! ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    65finger skrev:
    Denne var gøyal!
    The Hentchmen – Campus Party: spotify:album:4J3WHKGjsqjTVU8yG98b3k
    Har litt ambivalent forhold til Hentchmen. De fungerte som "bandet" til Jeff "Monoman" Connolly i The Lyres på en konsert i London for en del år siden. Dessverre rasserte de hele konsertopplevelsen. Totalt evneveikt uten punch i forhold til hva The Lyres var/er (handler om) :-\ :-\ :-\ Har likevel kjøpt endel skiver, og det er faktisk mer enn greit på egen hånd. ::)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Jeg skal benytte anledningen neste helg til å få sett så mye som mulig av festivalen.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Det syns (mener!!) jeg at du skal gjøre ja.

Nomads, Peter Berry og greier..........

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn