Vet ikke helt. Ikke ubetydlige mengder eksotisk øl har blitt fortært på Lompa ikveld, sammen med min musikalske partner in crime. Dype personlige hemmeligheter er delt, og livet er på solsiden. Mulig et par små ølbrikker i sølv finner turen innom anlegget, får se.65finger skrev:Venter i spenning på neste rapport Eros
blir spennende å lese hva som blir spilt med ølbriller påErosLoveking skrev:Vet ikke helt. Ikke ubetydlige mengder eksotisk øl har blitt fortært på Lompa ikveld, sammen med min musikalske partner in crime. Dype personlige hemmeligheter er delt, og livet er på solsiden. Mulig et par små ølbrikker i sølv finner turen innom anlegget, får se.65finger skrev:Venter i spenning på neste rapport Eros
Siden du spør så går jeg rett på sak, og spiller noe av det grommeste av det grommeste.65finger skrev:blir spennende å lese hva som blir spilt med ølbriller påErosLoveking skrev:Vet ikke helt. Ikke ubetydlige mengder eksotisk øl har blitt fortært på Lompa ikveld, sammen med min musikalske partner in crime. Dype personlige hemmeligheter er delt, og livet er på solsiden. Mulig et par små ølbrikker i sølv finner turen innom anlegget, får se.65finger skrev:Venter i spenning på neste rapport Eros
Han är stor här med, denna boxen är ett säkert köp.Griffenfeldt skrev:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9a/Cornelis_Vreeswijk_press_photo_1967.jpg
En av mine store favoritt artister. Kan sitte dagevis i strekk kun med Vreeswijk i spilleren.
fysjroffe skrev:Alanis Morrisette - Jagged Little Pill
Har vokst til å bli en klassiker for min del. ;D
Hver sin smak. Noen liker Morissette, mens andre tenner på Knardal.Tor Nado skrev:fysjroffe skrev:Alanis Morrisette - Jagged Little Pill
Har vokst til å bli en klassiker for min del. ;D