|
Hvordan oppfatter du den mot "Scar" som jeg jeg mener er ett lite mesterverk?....![]()
Joe Henry: Tiny Voices![]()
Hei. Litt tidlig å si. Fikk platen igår, og har ikke rukket å bli kjennt med den ennå. Hører jo mange likhetstrekk med Scar. Mulig at Scar er noe mer helhetlig/homogen? Tiny Voices virker kanskje ørlite mer sprikende. Ikke fullt så helstøpt, kan man kanskje si? Vel; liker man den ene, så liker man garantert den andre...Hvordan oppfatter du den mot "Scar" som jeg jeg mener er ett lite mesterverk?....
(Jeg har skiva hjemme...)....
mvh
Tid trenger han, har "tiny voices" "fuse" "short mans room" og "scar" der sist nevnte ruver men det blir jo ett spm om smak, har du ikke "Scar" så er den nesten obligatorisk i enhver samling.....Hei. Litt tidlig å si. Fikk platen igår, og har ikke rukket å bli kjennt med den ennå. Hører jo mange likhetstrekk med Scar. Mulig at Scar er noe mer helhetlig/homogen? Tiny Voices virker kanskje ørlite mer sprikende. Ikke fullt så helstøpt, kan man kanskje si? Vel; liker man den ene, så liker man garantert den andre...
Dette er musikk litt utenom for meg. Mer noe man (jeg) tar frem ved spesielle anledninger kanskje? Har dessuten ikke full kontroll på anlegget for tiden. Tror Henry profiterer å nytes over et bra anlegg. Men jeg får denne følelsen av at dette er musikk som kryper innpå en. Må gis litt tid? Har også Trampoline på bestilling.
Mvh. Johan
En av mine Danske favoritter, er vokst opp med denne PIGE, ta en lyt til "tøsedrengene", hvor hun var vokalist, typisk Dansk glad pop/rock.Sitter og lytter på en herlig dansk dame ved navn Anne Dorte Michelsen![]()