decibelius
Hi-Fi freak
Bra lyd på remaster-cd'en av den her.
Klassisk album
Klassisk album
Vedlegg
-
52.3 KB Visninger: 102
Og for noen fine sangtitler.rolfozzy skrev:Bra musikk de lagde disse.
Lurer enda på hvem som lånte bikini red skiva mi. Klart favoritten min av disse to......rørlig skrev:Og for noen fine sangtitler.rolfozzy skrev:Bra musikk de lagde disse.
Denne f.eks: Jesus Chrysler drives a Dodge
pluss en 8)H.R skrev:Kongealbum!
ta to65finger skrev:pluss en 8)H.R skrev:Kongealbum!
Nuggets II hadde de på biblioteket i Bergen, så da har jeg reservert den. Gleder meg til å høre den.ErosLoveking skrev:siden du tydeligvis har fått øra opp for europeisk 60´s beat/freakbeat. anbefaler jeg på det varmeste 4CD-boksen Nuggets II . Klisjeen "et must" passer godt her.
Gjestemedlem skrev:Nuggets II hadde de på biblioteket i Bergen, så da har jeg reservert den. Gleder meg til å høre den.ErosLoveking skrev:siden du tydeligvis har fått øra opp for europeisk 60´s beat/freakbeat. anbefaler jeg på det varmeste 4CD-boksen Nuggets II . Klisjeen "et must" passer godt her.
En annen samler som jeg ser de har bestilt men som det er litt venteliste på er denne. Har lyst å kjøpe den, men den er litt dyr og da kommer det mva og avgifter på det hele. Noe som fort blir 600kr+, så fristende å vente litt og heller låne den på biblioteket den også.
Er den bra nok?
Nolduser. :-\ De har lagt konserten til samme dag som Ultravox. Hadde vært moro å fått med denne også.A Boy Named Sue skrev:gleder meg som en gris til 1. mai
Takker. Da holder det lenge å låne den en ukes tid.ErosLoveking skrev:har den selvsagt, men så er jeg tungt inne i sjangeren. Denne boksen er jo fyllt med neogarage og ting som ikke har noe med sjangeren å gjøre i det hele tatt. For min del var /er boksen en stor skuffelse. Klart det er mange bra låter der, men det henger ikke sammen. Overraskende dårlig av Rhino, rett og slett.