[No message]
Vedlegg
-
237.4 KB Visninger: 181
Du har forbløffende lik min musikksmak, til og med variasjonene som denne. Er du sikker på at du ikke er meg? Onde (eller kanskje sanne) tunger vil ha det til at jeg har litt schizofrene tendenser....ErosLoveking skrev:
Helsikke, nok et tegn! :-\ErosLoveking skrev:vet ikke helt hvem jeg er baluba, kanskje....... kanskje ikke
Tror nok mest at det ene medfører det andre når det kommer til musikksmak. Eller ikke?
Ellers så liker jeg å innbille meg selv at jeg har ganske bred smak.
kul snutt! setter på den platen jeg harGjestemedlem skrev:Holly Golightly - There's an End
Ja dette hørtes riktig lovende ut skal sjekke ut den hvis jeg finner den på Spotify eller ######.65finger skrev:kul snutt! setter på den platen jeg har
du finner den derGjestemedlem skrev:Ja dette hørtes riktig lovende ut skal sjekke ut den hvis jeg finner den på Spotify eller ######.65finger skrev:kul snutt! setter på den platen jeg har
spotify:album:0XfyHrMYdokhOvrdcLmjAwGjestemedlem skrev:Ja dette hørtes riktig lovende ut skal sjekke ut den hvis jeg finner den på Spotify eller ######.65finger skrev:kul snutt! setter på den platen jeg har
65finger skrev:spotify:album:0XfyHrMYdokhOvrdcLmjAwGjestemedlem skrev:Ja dette hørtes riktig lovende ut skal sjekke ut den hvis jeg finner den på Spotify eller ######.65finger skrev:kul snutt! setter på den platen jeg har
;D liten tue kan velte stort lassGjestemedlem skrev:65finger skrev:spotify:album:0XfyHrMYdokhOvrdcLmjAwGjestemedlem skrev:Ja dette hørtes riktig lovende ut skal sjekke ut den hvis jeg finner den på Spotify eller ######.65finger skrev:kul snutt! setter på den platen jeg harUææ der kom slidegitaren ... det er en lyd som skjærer inn til den Gjestemedlemske ryggmarg som en festlig dansebandlåt.
Takk for tips, men melder pass på denne.
Jeg derimot elsker slide og steel, så jeg skal sjekke den ut senere. Inntil da får den leve et stille liv i en spilleliste.Gjestemedlem skrev:65finger skrev:spotify:album:0XfyHrMYdokhOvrdcLmjAwGjestemedlem skrev:Ja dette hørtes riktig lovende ut skal sjekke ut den hvis jeg finner den på Spotify eller ######.65finger skrev:kul snutt! setter på den platen jeg harUææ der kom slidegitaren ... det er en lyd som skjærer inn til den Gjestemedlemske ryggmarg som en festlig dansebandlåt.
Takk for tips, men melder pass på denne.
Takk for tipset. Stor fan av Wyatt, har Comicopera, Nothing Can Stop Us, Shleep og Rock Bottom fra før. Alle fantastiske. Sjekker ut Old Rottenhat via Spotify nå.baluba skrev:Takk for påminnelsen. Tror jeg skal lytte til den når jeg er ferdig med det som kanskje var mitt favorittalbum i 1985, Wyatts Old Rottenhat.
![]()