Korleis er denne Holly plata? Samme tralten som Dirt don't hurt? Ikkje fått vinylen ennå grunna dette kristenarrangementet som har funnet sted siste uka. Gidder ikkje høre den på spotify.ErosLoveking skrev:Myk start på dagen
Holly Golightly and the Brokeoffs - Medicine County
Førsteinntrykket var bra. Ganske variert, ikke bare lavmælt dame, hvis du skjønner. Trekker veldig mot rolig Americana på noe låter. Kan dessverre ikke sammeligne med ei skive jeg ikke har hørt, men "Dirt don´t hurt" står uåpnet i bunken.Townes skrev:[
Korleis er denne Holly plata? Samme tralten som Dirt don't hurt? Ikkje fått vinylen ennå grunna dette kristenarrangementet som har funnet sted siste uka. Gidder ikkje høre den på spotify.
Staggers bra?
Sjøl snurres denne fabelaktige samlingen:
Long ryders - anthology
Spennende cover i alle fallErosLoveking skrev:Kjøpt nesten på ren refleks. Null peil på artist, men plateselskapet vet jeg leverer.
Delaney Davidson - Self Decapitation
Etter et par låter inn i skiva, begynner foten så smått gå her. Vi snakker sing/songwriter med beina godt planta i folk/blues. Type skive jeg skulle ønske alle tok mot til seg å hørte på.
Ikke vær så forbanna redd for det ukjente nå................
http://www.myspace.com/delaneyfdavidson
Trur Nick Curran kan falle i smak hos deg. Kanskje en blanding av Sonics/Wynonie Harris er mer presist, men allikevel... Syns plata er knall. Finner ikkje akkurat opp kruttet, men det er solid håndverk!ErosLoveking skrev:Nick Curran er nok et ubeskrevet blad for min del Townes. Skal sjekke ut. Sonics og Screamin Jay blir sjeldent feil.
Setter omsider på denne skiva etter å ha vært innom x-antall sjapper i inn og utland, har vært køl umulig å få tak i på vinyl utenom på nett (?)
Crypt Records hadde den selvfølgelig.
Black Lips - 200 MilliondThousand
måtte bare google og lese meg opp. Ser at han bl.a har spilt sammen med Kim Lenz & the Jaguars. Tror faktisk sjansen er veldig stor for at vår mann har spilt i Norge for rundt 10 år siden (pluss minus)Townes skrev:[
Trur Nick Curran kan falle i smak hos deg. Kanskje en blanding av Sonics/Wynonie Harris er mer presist, men allikevel... Syns plata er knall. Finner ikkje akkurat opp kruttet, men det er solid håndverk!