U
utgatt60135
Gjest
Blir spennende å se hvordan hun opptrer Live .65finger skrev:Flink dame Lyngen
Blir spennende å se hvordan hun opptrer Live .65finger skrev:Flink dame Lyngen
du får gi oss en liten rapportLyngen skrev:Blir spennende å se hvordan hun opptrer Live .65finger skrev:Flink dame Lyngen
Syntes den var ganske kjedelig jeg :-\ ...Roberten skrev:Dum Dum Girls - I Will Be
Presist som forventet. Hun synger bra, snakker ikke noe og har full fokus på musikken. Stemnigsfullt. Stappfullt lokale, men rolig publikum. Ikke noe musikk som gjør seg best live, men synes de gjorde en solid jobb alikevel. Endel rocka låter med mye bass, i allefall på siden. Stappa fullt da vi kom.65finger skrev:du får gi oss en liten rapportLyngen skrev:Blir spennende å se hvordan hun opptrer Live .65finger skrev:Flink dame Lyngen
Måtte få frem detaljene i øynene . Hvilket stjernetegn er hu født i? Tror det er vannelementet. Pleide å være flink til dette før.bjornh skrev:Lyngen: du fant ikke et større bilde? ;D
Neida, Lyngen, det er bare indiekrampene dine som slår inn Fin platene for de anledningene du skulle ønske at The Pains Of Being Pure At Heart kun hadde pikevokal og helle litt mer mot rock enn dansegulvet. Men noe nybrottsarbeid er det jo ikke.Lyngen skrev:Syntes den var ganske kjedelig jeg :-\ ...Roberten skrev:Dum Dum Girls - I Will Be
Hva synes du?Todd skrev:Johanna Newsom også her...
Blir spenennde ....Townes skrev:
Barclay James Harvest - Once again
Deadline i mårra...
For å si det sånn, det hadde gjort jobben min veldig mye enklereLyngen skrev:Blir spenennde ....Townes skrev:
Barclay James Harvest - Once again
Deadline i mårra...
btw ... Jeg var veldig i tvil om jeg heller skulle velge The Zombies - Odessey & Oracle. Litt nysgjerrig på om du kjenner den plata godt og hva du synes om den?
Joa, fine greier som ikke har sunket helt inn. Skyldes nok dels min konsentrasjon og motivasjon til å lytte nok på plata og dels at den er noe vanskelig. Må nok gi den mer tid...Lyngen skrev:Hva synes du?Todd skrev:Johanna Newsom også her...
Ja, den krever tid og konsentrasjon . Tror platene er vel verd det.Todd skrev:Joa, fine greier som ikke har sunket helt inn. Skyldes nok dels min konsentrasjon og motivasjon til å lytte nok på plata og dels at den er noe vanskelig. Må nok gi den mer tid...
Skjønner hva du mener. Kan kanskje virke litt repeterende, men innenfor grensen?Todd skrev:Lyngen,
.... på sitt mer jevne tenderer det kanksje til å bli litt kjedelig.
Nettopp, repeterende, men hårfint innenfor grensenLyngen skrev:Skjønner hva du mener. Kan kanskje virke litt repeterende, men innenfor grensen?Todd skrev:Lyngen,
.... på sitt mer jevne tenderer det kanksje til å bli litt kjedelig.
Hvilken pianist er det i bildet ditt?
Bill Evans, ja ja. Trodde du mente pianist i lydbildet til Besnard Lakes... : :-\Lyngen skrev:Bill Evans ... At jeg ikke så det med en gang .
Det er vel ikke utseende dere snakker om nå ? Mistenker at dere begge prøver bevist å få folk interessert i å kjøpe plata her.Lyngen skrev:Hva synes du?Todd skrev:Johanna Newsom også her...
Rykter skal ha det til at vinylen selges for 99 kr. veil. for å sprite opp vinylsalget litt. Skal prøve å få tak i et eks.Todd skrev:Tid for Serena Maneesh.
Vi har avtale med henne om et kyss pr salg skjønner du .torem skrev:Det er vel ikke utseende dere snakker om nå ? Mistenker at dere begge prøver bevist å få folk interessert i å kjøpe plata her.