Wortexsurfer
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 10.08.2004
- Antall liker
- 0
Og der kom jammen "Doctor Diamond" også
Det er en knallplate! Ta gjerne også en lytt på liveskiva fra quarry-turnèen, Live at Earls Court. Inneholder flere av låtene fra quarry, fin lyd har den også.Har fotsatt ikke gått lei av Morrissey: "you are the quarry".
Hva slags musikk er dette?The Residents - Animal Lover. Nok en gang klarer de å overraske med et sterkt album som ikke ligner noe de har gjort før, men som likevel er umiskjennelig The Residents. Joda, The Residents rule, and soon they will be king.
..syns du om Tourist fra St.Germain då? Annen stil i hovedsak men fy flate for ei plate!! Boulevard syns eg blir litt ensformig...
St Germain (Boulevard) goo deep house...
Tja, hva slags musikk er dette? Det er Residents-musikk! De er en egen sjanger!Hva slags musikk er dette?
Huff!! Grøss!! Uæææh!!De er en egen sjanger!
De lager musikk du aldri har hørt maken til.
Folk flest skjønner selvsagt ikke hva de driver med
Dette har jeg hørt før, er musikken som spilles i bakgrunnen på skrekkfilmer ;D Skremmende.......Huff!! Grøss!! Uæææh!!
Beklager, men dette er et eksempel på at smaken er som baken.
Fant lydklipp her:
http://music.barnesandnoble.com/search/results.asp?userid=9C5YT0lBGz&CTR=67204
Jeg har fan steike meg aldri hørt mer jævli musikk, nei forresten, det kan ikke kalles musikk!!
Har problemer med å forstå at det finnes mennesker som kan høre på dette.
Sette seg ned foran anlegget og sette på en cd med dette griseriet? :
Beklager utbruddet, men dette var skremmende, uhyggelig og forferdelig!!
Det var da forferdelig for en intoleranse ovenfor andres musikksmak som kommer frem her. Det er helt greit å si at man ikke liker det, til og med i sterke ordlag, men å gå så langt som å påstå at dette ikke er musikk synes jeg er å gå for langt.Beklager, men dette er et eksempel på at smaken er som baken.
Jeg har fan steike meg aldri hørt mer jævli musikk, nei forresten, det kan ikke kalles musikk!!
Har problemer med å forstå at det finnes mennesker som kan høre på dette.
Sette seg ned foran anlegget og sette på en cd med dette griseriet? :
Beklager utbruddet, men dette var skremmende, uhyggelig og forferdelig!!
Jeg skrev beklager, og gjentar: Beklager.Det var da forferdelig for en intoleranse ovenfor andres musikksmak som kommer frem her.
Tror nok du kan ha helt rett i det. For de som har et åpent sinn og ikke lar seg skremme så lett så kan jeg absolutt anbefale en nærmere lytt på: NON, Boyd Rice, de 3-4 første platene til Einstürzende Neubauten, Throbbing Grizzle, Noctournal Emissions, Merzbow, Ramleh, 1/2 Japanese...Det som er skremmende og rystende med musikken til The Residents er sannsynligvis at den for folk flest er fremmed. Og alt man ikke kjenner er jo skremmende, som kjent!