Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Endelig får jeg høre den igjen: Carmel - "The Falling". :D 320kbps MP3. I nøden spiser fanden fluer, og disse fluene smaker ganske snacks for meg. Thanx, someone. :)

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1

Tar en råsjans og erklærer våren for åpnet blant de 7 fjell, og tar gravøl for tidenes vinter på terrasen med siste Sharon Jones, som bare blir bedre og bedre.
    Havner nok på lista når status gjøres opp for 2010 engang i desember.

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    takk mikefish, for dette tipset, fine greier :) Fullt på høyde med Go Betweens på sitt beste!

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Lyngen skrev:
    dag1234 skrev:
    Me too ...

Aldri hørt den før og høres aldelses ikke norsk ut. Liker den so far... artig ..

Håper du likte albumet ditt...
    Vil vel heller si at det var interessant... og humoristisk :D Annerledes, og spotify er ikke helt på parti i kveld. Tror gjerne det kommer seg når jeg får hørt det noen ganger.

Enn du om ditt?

U

utgatt60135

Gjest
    dag1234 skrev:
    Enn du om ditt?
    Lett jazzdame med vakker stemme er bra :). Har en plate av Renee Olstead. Lenge siden jeg har hørt den, men tror hun er flink.

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    OAlex skrev:
    Fant denne på Platekompaniet for 59 krons. Veldig fornøyd med kjøpet.

Mvh Ola
    Siste Midlake er et godt kjøp (spesielt til den pris av 59,-)! Liker plata godt, selv om forgjengeren 'The Trials of Van Occupanther' muligens er enda sterkere.

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    Godt valg Roberten, slår aldri feil med Dinosaur Jr. og definitivt ikke den skiva.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    Todd skrev:
    Godt valg Roberten, slår aldri feil med Dinosaur Jr. og definitivt ikke den skiva.
    Dinosaur Jr er aldri feil nei, noe særlig bedre kan det ikke sies :) YLAOM er fantastisk, rett og slett. Perler på en snor. Må også si at jeg synes at 'Farm' er knallsterk, kanskje det mest vellykkede "comebacket" jeg kan komme på akkurat nå.

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    Roberten skrev:
    Todd skrev:
    Dinosaur Jr er aldri feil nei, noe særlig bedre kan det ikke sies :) YLAOM er fantastisk, rett og slett. Perler på en snor. Må også si at jeg synes at 'Farm' er knallsterk, kanskje det mest vellykkede "comebacket" jeg kan komme på akkurat nå.
    Jo, liker 'Farm' godt. Har snurret den flere ganger etter at du minnet/tipset meg om plata for noen måneder siden. Men anser du det som et "comeback"? Er vel ikke så lenge siden (også sterke) 'Beyond' kom, eller?

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    Todd skrev:
    Roberten skrev:
    Todd skrev:
    Jo, liker 'Farm' godt. Har snurret den flere ganger etter at du minnet/tipset meg om plata for noen måneder siden. Men anser du det som et "comeback"? Er vel ikke så lenge siden (også sterke) 'Beyond' kom, eller?
    Nei, mente comebacket til Dino, ikke at 'Farm' markerte et comeback. 'Beyond' er også veldig bra, men 'Farm' er rett og slett enorm.
    Du skal på konsert i slutten av mai, ikke sant ?

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    Roberten skrev:
    Todd skrev:
    Roberten skrev:
    Todd skrev:
    Nei, mente comebacket til Dino, ikke at 'Farm' markerte et comeback. 'Beyond' er også veldig bra, men 'Farm' er rett og slett enorm.
    å jada, jeg skal på konserten 28.mai :)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    Todd skrev:
    Roberten skrev:
    Todd skrev:
    Roberten skrev:
    Todd skrev:
    Kalas ! Ser du en i turkis 'Spice Girls' trøye får du gi deg til kjenne :)

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    Roberten skrev:
    Todd skrev:
    Roberten skrev:
    Todd skrev:
    Roberten skrev:
    Todd skrev:
    Kalas ! Ser du en i turkis 'Spice Girls' trøye får du gi deg til kjenne :)
    I will!

P

Parelius

Gjest
    SOA skrev:
    Jeg er så tvende til denne Susanne Sundførs The Brothel. Dårlig er den ikke, og låten Knight Of Noir er vel en av de jeg koser meg mest med. Samtidig er det noe monotont over det hele, når jeg hører gjennom CD-en. Er jeg blitt som min gamle mor, som i fordums tid sa at alle Dylans plater hørtes like ut (før hun kom inn i det hele, selvsagt).

Hører på den nå, og finner stemmen mer og mer teatralsk (i ikke overvettes positiv forstand). Det blir litt anstrengt limt det hele for mitt potethode. Hun burde løse litt opp.

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.353
    Torget vurderinger
    1
    Jeg hører på et band som covrer Def Lepard...

soa

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    983
    Torget vurderinger
    18
    Parelius skrev:
    SOA skrev:
    Jeg er så tvende til denne Susanne Sundførs The Brothel. Dårlig er den ikke, og låten Knight Of Noir er vel en av de jeg koser meg mest med. Samtidig er det noe monotont over det hele, når jeg hører gjennom CD-en. Er jeg blitt som min gamle mor, som i fordums tid sa at alle Dylans plater hørtes like ut (før hun kom inn i det hele, selvsagt).

Hører på den nå, og finner stemmen mer og mer teatralsk (i ikke overvettes positiv forstand). Det blir litt anstrengt limt det hele for mitt potethode. Hun burde løse litt opp.
    Langt på vei enig med deg. Jeg likte denne LP'en svært godt i starten, men nå vet jeg ikke helt lenger...noe av materiale er litt overprodusert. Hørte henne live på Dipper for et par uker siden. Spilte 3-4 låter i all enkelthet med kun vokal og tangenter. Det fungerte veldig bra.

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    @ Todd : ang. Grant mcLennan's 'horsebrakears star'.det er sjelden at noen klarer å lage et knallgodt dobbeltalbum.må innrømme at det er mange år siden jeg hørte den,men gleder meg til et gjenhør snart !

mvh. s,

G

Gjestemedlem

Gjest
    Ariel Pink's Haunted Graffiti - Round and Round
    [video]wiLqAu4s-_s[/video]

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    BanjoArrne skrev:
    Et monumentalt bra album du har blitt tildelt, BanjoArne. En skive some fikk hardcorefolket til å klø seg i hodet og skrike ut i vill triumf på samme tid.
    For min del et av de ti beste albumene som ble utgitt på nittitallet. I et kort øyeblikk var punk på vei til å bli noe nytt og anderledes, dessverre imploderte bandet og ingen plukket opp stafettpinnen.
    Jeg kan fortsatt huske hva jeg hadde på meg og følelsen av hårene som reiste seg på kroppen min da jeg hørte Tannhäuser/Derivé første gangen. Og hvor treffende er det ikke at de valgte en Wagner referanse.

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    Gjestemedlem skrev:
    Rett og slett en super fengende låt, sjekk ut folkens!

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Todd skrev:
    Gjestemedlem skrev:
    Rett og slett en super fengende låt, sjekk ut folkens!
    Åttitallet er fortsatt med oss, hører jeg. Noen ganger liker jeg forresten ikke å blåse opp bildet, og dette er et av de tilfellene. :-X

Fengende, ja. Tror jeg må lete litt etter noe rolig og storslått fra sytti eller åttitallet nå.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn