Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
En klassiker:
Me too ...dag1234 skrev:Denne:
Vil vel heller si at det var interessant... og humoristisk Annerledes, og spotify er ikke helt på parti i kveld. Tror gjerne det kommer seg når jeg får hørt det noen ganger.Lyngen skrev:Me too ...dag1234 skrev:Denne:
Aldri hørt den før og høres aldelses ikke norsk ut. Liker den so far... artig ..
Håper du likte albumet ditt...
Lett jazzdame med vakker stemme er bra . Har en plate av Renee Olstead. Lenge siden jeg har hørt den, men tror hun er flink.dag1234 skrev:Enn du om ditt?
Siste Midlake er et godt kjøp (spesielt til den pris av 59,-)! Liker plata godt, selv om forgjengeren 'The Trials of Van Occupanther' muligens er enda sterkere.OAlex skrev:Fant denne på Platekompaniet for 59 krons. Veldig fornøyd med kjøpet.
Mvh Ola
Dinosaur Jr er aldri feil nei, noe særlig bedre kan det ikke sies YLAOM er fantastisk, rett og slett. Perler på en snor. Må også si at jeg synes at 'Farm' er knallsterk, kanskje det mest vellykkede "comebacket" jeg kan komme på akkurat nå.Todd skrev:Godt valg Roberten, slår aldri feil med Dinosaur Jr. og definitivt ikke den skiva.
Jo, liker 'Farm' godt. Har snurret den flere ganger etter at du minnet/tipset meg om plata for noen måneder siden. Men anser du det som et "comeback"? Er vel ikke så lenge siden (også sterke) 'Beyond' kom, eller?Roberten skrev:Dinosaur Jr er aldri feil nei, noe særlig bedre kan det ikke sies YLAOM er fantastisk, rett og slett. Perler på en snor. Må også si at jeg synes at 'Farm' er knallsterk, kanskje det mest vellykkede "comebacket" jeg kan komme på akkurat nå.Todd skrev:Godt valg Roberten, slår aldri feil med Dinosaur Jr. og definitivt ikke den skiva.
Nei, mente comebacket til Dino, ikke at 'Farm' markerte et comeback. 'Beyond' er også veldig bra, men 'Farm' er rett og slett enorm.Todd skrev:Jo, liker 'Farm' godt. Har snurret den flere ganger etter at du minnet/tipset meg om plata for noen måneder siden. Men anser du det som et "comeback"? Er vel ikke så lenge siden (også sterke) 'Beyond' kom, eller?Roberten skrev:Dinosaur Jr er aldri feil nei, noe særlig bedre kan det ikke sies YLAOM er fantastisk, rett og slett. Perler på en snor. Må også si at jeg synes at 'Farm' er knallsterk, kanskje det mest vellykkede "comebacket" jeg kan komme på akkurat nå.Todd skrev:Godt valg Roberten, slår aldri feil med Dinosaur Jr. og definitivt ikke den skiva.
å jada, jeg skal på konserten 28.maiRoberten skrev:Nei, mente comebacket til Dino, ikke at 'Farm' markerte et comeback. 'Beyond' er også veldig bra, men 'Farm' er rett og slett enorm.Todd skrev:Jo, liker 'Farm' godt. Har snurret den flere ganger etter at du minnet/tipset meg om plata for noen måneder siden. Men anser du det som et "comeback"? Er vel ikke så lenge siden (også sterke) 'Beyond' kom, eller?Roberten skrev:Dinosaur Jr er aldri feil nei, noe særlig bedre kan det ikke sies YLAOM er fantastisk, rett og slett. Perler på en snor. Må også si at jeg synes at 'Farm' er knallsterk, kanskje det mest vellykkede "comebacket" jeg kan komme på akkurat nå.Todd skrev:Godt valg Roberten, slår aldri feil med Dinosaur Jr. og definitivt ikke den skiva.
Du skal på konsert i slutten av mai, ikke sant ?
Kalas ! Ser du en i turkis 'Spice Girls' trøye får du gi deg til kjenneTodd skrev:å jada, jeg skal på konserten 28.maiRoberten skrev:Nei, mente comebacket til Dino, ikke at 'Farm' markerte et comeback. 'Beyond' er også veldig bra, men 'Farm' er rett og slett enorm.Todd skrev:Jo, liker 'Farm' godt. Har snurret den flere ganger etter at du minnet/tipset meg om plata for noen måneder siden. Men anser du det som et "comeback"? Er vel ikke så lenge siden (også sterke) 'Beyond' kom, eller?Roberten skrev:Dinosaur Jr er aldri feil nei, noe særlig bedre kan det ikke sies YLAOM er fantastisk, rett og slett. Perler på en snor. Må også si at jeg synes at 'Farm' er knallsterk, kanskje det mest vellykkede "comebacket" jeg kan komme på akkurat nå.Todd skrev:Godt valg Roberten, slår aldri feil med Dinosaur Jr. og definitivt ikke den skiva.
I will!Roberten skrev:Kalas ! Ser du en i turkis 'Spice Girls' trøye får du gi deg til kjenneTodd skrev:å jada, jeg skal på konserten 28.maiRoberten skrev:Nei, mente comebacket til Dino, ikke at 'Farm' markerte et comeback. 'Beyond' er også veldig bra, men 'Farm' er rett og slett enorm.Todd skrev:Jo, liker 'Farm' godt. Har snurret den flere ganger etter at du minnet/tipset meg om plata for noen måneder siden. Men anser du det som et "comeback"? Er vel ikke så lenge siden (også sterke) 'Beyond' kom, eller?Roberten skrev:Dinosaur Jr er aldri feil nei, noe særlig bedre kan det ikke sies YLAOM er fantastisk, rett og slett. Perler på en snor. Må også si at jeg synes at 'Farm' er knallsterk, kanskje det mest vellykkede "comebacket" jeg kan komme på akkurat nå.Todd skrev:Godt valg Roberten, slår aldri feil med Dinosaur Jr. og definitivt ikke den skiva.
Jeg er så tvende til denne Susanne Sundførs The Brothel. Dårlig er den ikke, og låten Knight Of Noir er vel en av de jeg koser meg mest med. Samtidig er det noe monotont over det hele, når jeg hører gjennom CD-en. Er jeg blitt som min gamle mor, som i fordums tid sa at alle Dylans plater hørtes like ut (før hun kom inn i det hele, selvsagt).SOA skrev:På vinyl;
Langt på vei enig med deg. Jeg likte denne LP'en svært godt i starten, men nå vet jeg ikke helt lenger...noe av materiale er litt overprodusert. Hørte henne live på Dipper for et par uker siden. Spilte 3-4 låter i all enkelthet med kun vokal og tangenter. Det fungerte veldig bra.Parelius skrev:Jeg er så tvende til denne Susanne Sundførs The Brothel. Dårlig er den ikke, og låten Knight Of Noir er vel en av de jeg koser meg mest med. Samtidig er det noe monotont over det hele, når jeg hører gjennom CD-en. Er jeg blitt som min gamle mor, som i fordums tid sa at alle Dylans plater hørtes like ut (før hun kom inn i det hele, selvsagt).SOA skrev:På vinyl;
Hører på den nå, og finner stemmen mer og mer teatralsk (i ikke overvettes positiv forstand). Det blir litt anstrengt limt det hele for mitt potethode. Hun burde løse litt opp.
Et monumentalt bra album du har blitt tildelt, BanjoArne. En skive some fikk hardcorefolket til å klø seg i hodet og skrike ut i vill triumf på samme tid.BanjoArrne skrev:Andre runde med
Refused:The Shape of Punk to Come: A Chimerical Bombation In 12 Bursts
http://www.amazon.com/gp/recsradio/radio/B00000DC10/ref=pd_krex_listen_dp_img?ie=UTF8&refTagSuffix=dp_img
http://open.spotify.com/album/3qiPCc9ktPONvkHyfqUqOz
Interessant....!
Rett og slett en super fengende låt, sjekk ut folkens!Gjestemedlem skrev:Ariel Pink's Haunted Graffiti - Round and Round
[video]wiLqAu4s-_s[/video]
Åttitallet er fortsatt med oss, hører jeg. Noen ganger liker jeg forresten ikke å blåse opp bildet, og dette er et av de tilfellene. :-XTodd skrev:Rett og slett en super fengende låt, sjekk ut folkens!Gjestemedlem skrev:Ariel Pink's Haunted Graffiti - Round and Round
[video]wiLqAu4s-_s[/video]