K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
57.4 KB Visninger: 138
Arveprinsen er på overnatting hos en kompis, så gamlefar drar til med gammelmannsrock i form av sistnevnte band. Jeg synes fortsatt denne platen låter friskt etter over 30 år, og den gleder meg fortsatt jevnlig. Har flere, men det denne som går igjen hos meg.pahf skrev:Kun gode gamle klassikere i kveld, Rolling Stones, Toto, Dire Straits
Tror jeg fant den her på forrige vinylmesse i Halden.baluba skrev:Ooops. Jeg er visst ikke helt alene. Anabell Lambs Once Bitten har jeg ikke hørt siden starten av nittitallet. Den er ikke lenger i mitt eie, og jeg sliter litt med det. Er den fortsatt mulig å oppdrive? Det er noe som ønskes sterkt tilbake i samlingen, for den representerer en periode på åttitallet jeg gjerne minnes.
Jeg kan dessverre ikke avspille vinyl lenger, så det er cd jeg ønsker meg. Men jeg vet ikke engang om de versjonene som finnes til nedlasting den lugubre måten er vinyl-rips, eller om den faktisk er gitt ut på cd i det hele tatt. På Wiki står det ingenting om cd-utgivelse. Det var forresten US-versjonen jeg hadde. Kompisen min hadde UK-utgivelsen, og sistnevnte manglet coverversjonen av "Riders On The Storm". Jeg husker ikke lenger hvilket cover som tilhørte hvilken versjon, men er det den amerikanske utgaven du har?JanR skrev:Tror jeg fant den her på forrige vinylmesse i Halden.baluba skrev:Ooops. Jeg er visst ikke helt alene. Anabell Lambs Once Bitten har jeg ikke hørt siden starten av nittitallet. Den er ikke lenger i mitt eie, og jeg sliter litt med det. Er den fortsatt mulig å oppdrive? Det er noe som ønskes sterkt tilbake i samlingen, for den representerer en periode på åttitallet jeg gjerne minnes.
Ei bra plate, mange gamle minner som blir som nye (for meg iaf)
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B003NFPSBA/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&redirect=true&qid=1276422196&sr=1-5&condition=all
Er vel ikke umulig at den kan finns nærmere også. Skulle jeg ramle over en kopi så skal jeg ha deg i bakhodet.
/jan
Ikke så lett å finne på cd tydeligvis, det der skal jeg jaggu finne ut avbaluba skrev:Jeg kan dessverre ikke avspille vinyl lenger, så det er cd jeg ønsker meg. Men jeg vet ikke engang om de versjonene som finnes til nedlasting den lugubre måten er vinyl-rips, eller om den faktisk er gitt ut på cd i det hele tatt. På Wiki står det ingenting om cd-utgivelse. Det var forresten US-versjonen jeg hadde. Kompisen min hadde UK-utgivelsen, og sistnevnte manglet coverversjonen av "Riders On The Storm". Jeg husker ikke lenger hvilket cover som tilhørte hvilken versjon, men er det den amerikanske utgaven du har?
Inneholder den ikke "Riders On The Storm" så er det ikke den amerikanske, i alle fall. Trykk i Holland kan vel tyde på at det dreier seg om den originale britiske versjonen. Takk for at du tar deg bryet å gjøre research, for dette er en plate jeg savner. Tenkte på det for et halvt år siden at den måtte letes etter, men glemte det helt.JanR skrev:Ikke så lett å finne på cd tydeligvis, det der skal jeg jaggu finne ut av
Jaggu ikke sikker på hvem versjon det her er.
1983 A&M records. (Holland)
AMLH 64969 (cb|271)
Ikke noe særlig flink på akkurat det her som du sikkert skjønner.
Det som er sikkert er at plata er i meget god stand, overraskende bra lydkvalitet. Altså, skiva er jo bra uansett lydkvalitet. Skal passe godt på den her
http://www.discogs.com/Annabel-Lamb-Once-Bitten/release/1521486
/jan
"Riders on the storm" er derbaluba skrev:Inneholder den ikke "Riders On The Storm" så er det ikke den amerikanske, i alle fall. Trykk i Holland kan vel tyde på at det dreier seg om den originale britiske versjonen. Takk for at du tar deg bryet å gjøre research, for dette er en plate jeg savner. Tenkte på det for et halvt år siden at den måtte letes etter, men glemte det helt.