Plate er tilgjengelig via Spotify.mikefish skrev:det har ikke vært noe under terningkast 5 for Robin.mulig jeg er litt for gammel,men har litt vansker med slik maskinelt disco/elektronica.
hvis den er tilgjengelig på spotify skal jeg ta en lytt etterpå.neppe en plate jeg kommer til å kjøpe.
mvh. s,
du har nok helt rett i at dette blir en sommerplate for mange. Blir nok spilt mye fremover også her i huset!mikefish skrev:det er sant.helligbrøde å skru av en Ya La Tengo-skive,men om en times tid har jeg fått dannet meg et inntrykk av Robin's nye produksjon.kommer nok til å selge som hakka møkk og bli en stor sommerplate for mange tipper jeg.
mvh. s,
Dette er den store stoltheten i min platesamling. Dedikert til meg med signaturen "Thanks for everything. Your friend, Carl Perkins". Den spilles med jevne mellomrom, og får et par låter avspilt nå.Tubesnake skrev:På tide å spille litt Carl Perkins.
Foreløpig ser det ut til at den ikkje er det... Har leitet litt sjøl, men kun cd so far...tore_v1 skrev:Har også pløyd gjennom Hadestown en gang i går med kjæresten på besøk, det falt i smak hos begge. Får se om denne ikke er å få tak på vinyl også.
Sjekket den kjapt mens jeg skrev et par notiser/artikler, og det høres fint ut i bakgrunnen. Etter det har jeg hørt på en spilleliste på Spotify satt sammen av Johnny Liadal aka Johnny Hazard kalt "Hazards 60's Delights 1". Den gamle (og nåværende) The Colors Turned Red-vokalisten har alltid hatt en upåklagelig musikksmak.tore_v1 skrev:Har også pløyd gjennom Hadestown en gang i går med kjæresten på besøk, det falt i smak hos begge. Får se om denne ikke er å få tak på vinyl også.
Nais Eros! Du er faktisk den første garage-rock fantast jeg har møtt på som (tilsynelatende da) liker Zeppelin. Kjenner en del garage folk, og felles for dem alle er at de avskyr Zeppelin som pesten, virkelig hater! Og alle har like dårlige argumenter for hvorfor de gjør detErosLoveking skrev:Led Zeppelin - "II"
har stort sett alle ordinærutgivelsene bortsett fra et par kanskje, ikke full oversikt.Townes skrev:Nais Eros! Du er faktisk den første garage-rock fantast jeg har møtt på som (tilsynelatende da) liker Zeppelin. Kjenner en del garage folk, og felles for dem alle er at de avskyr Zeppelin som pesten, virkelig hater! Og alle har like dårlige argumenter for hvorfor de gjør detErosLoveking skrev:Led Zeppelin - "II"
IMO; Tidenes beste RRRockeplate sammen med Pysical Graffiti og The Stooges råskap. Fikk lyst til sette på plata for full guffe nå, men jobben kaller.ErosLoveking skrev:har stort sett alle ordinærutgivelsene bortsett fra et par kanskje, ikke full oversikt.Townes skrev:Nais Eros! Du er faktisk den første garage-rock fantast jeg har møtt på som (tilsynelatende da) liker Zeppelin. Kjenner en del garage folk, og felles for dem alle er at de avskyr Zeppelin som pesten, virkelig hater! Og alle har like dårlige argumenter for hvorfor de gjør detErosLoveking skrev:Led Zeppelin - "II"
Ingen blodfan, men ignorerer heller ikke god rock.
På den andre enden av skalaen har du de som er så fortapte zep-fans at de går glipp av mye av den andre moroa.
Morsomt at andre liker den også . Ganske tilfeldig hvordan jeg oppdaget den. En ukjent fyr´s "best of 2010" liste hvor denne lå høyt, så da ble jeg nysgjerrig.Townes skrev:Anais Mitchell - Hadestown.
Dette høres ut til å være en goknall plate... Takker for tips Lyngen.