Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    Todd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Innlegg
    1.220
    Antall liker
    46
    så du liker ikke Trommene altså, Roberten? Skeptisk jeg også pga. all hypen, men synes det har sin underholdningsverdi lell.
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.687
    Antall liker
    1.449
    Todd skrev:
    så du liker ikke Trommene altså, Roberten? Skeptisk jeg også pga. all hypen, men synes det har sin underholdningsverdi lell.
    Å nei, nå er jeg redd du misforstod meg, Todd. Jeg har ikke engang hørt lp'en, barnlig som jeg er ville jeg bare at baluba skulle høre på min skive først. Jeg vet, hovmod står for fall og alt det der.
    Siden du vender tommelen opp skal jeg klemme inn 'The Drums' i løpet av helgen. Ser frem til det.
     

    Todd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Innlegg
    1.220
    Antall liker
    46
    Roberten skrev:
    Todd skrev:
    så du liker ikke Trommene altså, Roberten? Skeptisk jeg også pga. all hypen, men synes det har sin underholdningsverdi lell.
    Å nei, nå er jeg redd du misforstod meg, Todd. Jeg har ikke engang hørt lp'en, barnlig som jeg er ville jeg bare at baluba skulle høre på min skive først. Jeg vet, hovmod står for fall og alt det der.
    Siden du vender tommelen opp skal jeg klemme inn 'The Drums' i løpet av helgen. Ser frem til det.
    Så var da anbefalingen din bra og da ;)
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.687
    Antall liker
    1.449
    Todd skrev:
    Roberten skrev:
    Todd skrev:
    så du liker ikke Trommene altså, Roberten? Skeptisk jeg også pga. all hypen, men synes det har sin underholdningsverdi lell.
    Å nei, nå er jeg redd du misforstod meg, Todd. Jeg har ikke engang hørt lp'en, barnlig som jeg er ville jeg bare at baluba skulle høre på min skive først. Jeg vet, hovmod står for fall og alt det der.
    Siden du vender tommelen opp skal jeg klemme inn 'The Drums' i løpet av helgen. Ser frem til det.
    Så var da anbefalingen din bra og da ;)
    Tenkte du kunne like den siden du har snurret Robyn de siste dagene :)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    lytter til: jan bang and poppies from kandahar
    Si fra når dere skal ut Roberten
     
    Ble medlem
    30.04.2008
    Innlegg
    11.870
    Antall liker
    1.398
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    Det var litt av et sammentreff. Mellom sist jeg sjekket tråden og nå har jeg også satt på denne platen. Det vil si jeg spiller den av over Spotify. Premium er den beste investeringen det er mulig å gjøre i 2010. :)



    God smak kan man i grunnen aldri få nok av ;)

     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.687
    Antall liker
    1.449
    65finger skrev:
    lytter til: jan bang and poppies from kandahar
    Si fra når dere skal ut Roberten
    Juppsann.

    Robyn nå. Knallpop er vanedannende.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    JanR skrev:


    På vinyl.

    /jan
    Takk for påminnelsen. Det ble en kjapp tur til hyllene for å hente fram litt Zappa. Nå rippes det, og "Overnite..." rippes først for å spilles mens resten blir overført til HDD. Om noen få minutter er det "Camarillo Brillo". :)

    Edit: Og der var den igang, gitt. Kjempeplate som jeg har hatt siden jeg var 15 år. :D
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Etter et par Zappa har jeg gått over til en annen plate som står meg nært. Debutplaten "Guitars, Cadillacs etc. etc." slo meg litt k.o. da den kom ut i 1986, og fremdeles synes jeg den holder mål så det holder. Dette er kvalitets-country fra California.

     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    The Sound of Wonder (Dama Dam Mast Qalandar)

    [video]m1g0yxLu2Zk[/video]
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    baluba skrev:
    Etter et par Zappa har jeg gått over til en annen plate som står meg nært. Debutplaten "Guitars, Cadillacs etc. etc." slo meg litt k.o. da den kom ut i 1986, og fremdeles synes jeg den holder mål så det holder. Dette er kvalitets-country fra California.

    Amen! Dattera mi på 4 år har to helter; Dwight'n og Led Zeppelin :D
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Nikko03 skrev:
    slapper av med
    Og den herremannen er selvsagt... eh, ingen anelse. Kan ligne på mr Isaac, men det er sikkert mange andre som ser slik ut også. Dessverre var jeg ikke hjemme da plateguden banket på døren med den komplette databasen over alle coverne i musikkhistorien, så min hjerne mangler den plugin-en som er nødvendig for å identifisere platen. Når coveret ikke inneholder tekst kan du kanskje skrive et ord som gjør det mulig å google seg fram til hvilken plate det er. Tittel eller artistnavn fungerer begge deler, enten sammen eller hver for seg. Jeg blir litt gretten av å føle meg dum fordi jeg ikke er like oppdatert som alle dere med fotografisk hukommelse og som har sett så mange plater at ord er unødvendige. Jeg vet jeg er den eneste HFS-er som ikke har sett dette coveret før, men kanskje det er en gjest der ute som også kan ha nytte av å vite det. Da er vi to uvitende nek som trenger hjelp her.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Dårlig med søvn i natt etter at apekattene var våkne litt for lenge. Jeg trenger litt voksentid etter at de yngre primatene i huset har sovnet, noe som fungerte dårlig i går. Derfor starter jeg med litt blanding av glatt og muntert med house fra nittitallet.



    God samleplate med blant andre St. Germain, men etter et par spor og et opphold i skrivingen finner jeg ut at jeg ikke takler dette over hodetelefoner. Det blir for påtrengende for meg. Tror rett og slett jeg har vokst fra dette. Greit til fest, men ikke på en søndag formiddag lenger. Og lyden suger jo nesten rompe i forhold til hva jeg kunne huske. Den alkoholen jeg inntok på nittitallet var ikke bra for hørselen, men god tekno/house er det i alle fall.

    Doch, over til noe annet. Et par spor fra Goldfrapps "Head First" bør jeg takle før guttene/apene står opp og frokost må mekkes.

     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn