K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
27 KB Visninger: 155
|
Du spiller så mye god musikk for tida, at du trenger ikke hoppe på noen som helst vogn65finger skrev:Får hoppe på Bowievogna jeg og![]()
tar for meg 8-10 av de siste albumene til dylan. har flere i kødag1234 skrev:Du spiller så mye god musikk for tida, at du trenger ikke hoppe på noen som helst vogn65finger skrev:Får hoppe på Bowievogna jeg og![]()
. Ser ut som om du spiller deg gjennom hele Dylans samlede. ;D
Han er jo en av mine aller største, som selv på sine svakeste album har noen perler.65finger skrev:tar for meg 8-10 av de siste albumene til dylan. har flere i kødag1234 skrev:Du spiller så mye god musikk for tida, at du trenger ikke hoppe på noen som helst vogn65finger skrev:Får hoppe på Bowievogna jeg og![]()
![]()
Pluss en!!dag1234 skrev:Han er jo en av mine aller største, som selv på sine svakeste album har noen perler.65finger skrev:tar for meg 8-10 av de siste albumene til dylan. har flere i kødag1234 skrev:Du spiller så mye god musikk for tida, at du trenger ikke hoppe på noen som helst vogn65finger skrev:Får hoppe på Bowievogna jeg og![]()
![]()
Har ikke hørt den på årevis. den ligger nå i køenvredensgnag skrev:Lenge siden jeg satte på denne. Fint med en ny lytt.