- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Leonard Cohen; The Future
![](http://i718.photobucket.com/albums/ww185/worldisbar/LeonardCohenTheFuture.gif)
Den plata til Avett Brothers er knallgod.65finger skrev:denne
Det kan du godt ha rett i. Til å begynne med syntes jeg den var litt klisje, sånn forutsigbar og smiskende. Litt for opplagt. Men etter å ha hørt en del på den, så liker jeg den bare bedre og bedre. Rett og slett god å høre på.65finger skrev:Avett Brothers er den beste i år![]()
Kanon ja, men er vel fra 2009? Den var i alle fall på min meget prestisjetunge best of liste fra i fjor. Og SÅ forut sin tid er ikkje engang eg65finger skrev:Avett Brothers er den beste i år![]()
Der ser du hvor dårlig informert jeg erTownes skrev:Kanon ja, men er vel fra 2009? Den var i alle fall på min meget prestisjetunge best of liste fra i fjor. Og SÅ forut sin tid er ikkje engang eg65finger skrev:Avett Brothers er den beste i år![]()
Emotionalism er ikkje mykje svakere. Litt mer ujevn, men toppene matcher i&love&you og vel så det.
I fall er du vi i godt selskap. Jeg hadde ikke hørt om dem i fjor.65finger skrev:Der ser du hvor dårlig informert jeg erTownes skrev:Kanon ja, men er vel fra 2009? Den var i alle fall på min meget prestisjetunge best of liste fra i fjor. Og SÅ forut sin tid er ikkje engang eg65finger skrev:Avett Brothers er den beste i år![]()
Emotionalism er ikkje mykje svakere. Litt mer ujevn, men toppene matcher i&love&you og vel så det.Ny i 2010 for 65finger ;D
skal forsøke å få svartrotta til å samarbeide slik at den platen kan kjøpesrolfozzy skrev:Dette er årets beste. Hvor mange ganger må jeg si det?
![]()
Aitrolfozzy skrev:Dette er årets beste. Hvor mange ganger må jeg si det?
![]()