[No message]
Vedlegg
-
36.9 KB Visninger: 150
|
Min favoritt fra In Absentia var lenge "Gravity Eyelids", men så liker jeg det godt når PT drar på i riffa. PT balanserer perfekt mellom det harmoniske, følelsesmessige og det harde, og fordyper seg i dette. Bare Opeth kommer i nærheten etter min mening, men det blir også en annen sjanger.vargen skrev:Mine favoritter er Blackest Eyes, Trains, The Sound Of Muzak, .3, Heartattack in A Layby og Collapse The Light Into Earth. Men skiva i sin helhet er en av PTs beste for min del, da det er en god sammenheng mellom alle låtene, i tillegg til at alle holder en gjennomgående god kvalitet.Anonym skrev:Vargen: Hvilke spor vil du trekke frem som gode på det Porcupine Tree albumet? Spør fordi jeg har kjøpt det men aldri fått sansen for det samtidig som jeg ser det er ganske populært her på forumet.
Selv hører jeg på denne nå:![]()
Har du mange andre album av Porcupine Tree?
Kan ikke si meg annet enn enig.atonal skrev:Min favoritt fra In Absentia var lenge "Gravity Eyelids", men så liker jeg det godt når PT drar på i riffa. PT balanserer perfekt mellom det harmoniske, følelsesmessige og det harde, og fordyper seg i dette. Bare Opeth kommer i nærheten etter min mening, men det blir også en annen sjanger.vargen skrev:Mine favoritter er Blackest Eyes, Trains, The Sound Of Muzak, .3, Heartattack in A Layby og Collapse The Light Into Earth. Men skiva i sin helhet er en av PTs beste for min del, da det er en god sammenheng mellom alle låtene, i tillegg til at alle holder en gjennomgående god kvalitet.Anonym skrev:Vargen: Hvilke spor vil du trekke frem som gode på det Porcupine Tree albumet? Spør fordi jeg har kjøpt det men aldri fått sansen for det samtidig som jeg ser det er ganske populært her på forumet.
Selv hører jeg på denne nå:![]()
Har du mange andre album av Porcupine Tree?
Lyngen, what thinks about this?Lyngen skrev: