K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Totta
Vedlegg
-
4.5 KB Visninger: 176
Hmm hypeTownes skrev:Denne veldig fine plata her:
Dylan LeBlanc - Paupers field
Kara fra Sahara. Det er i morgen jeg skal anmelde denne. Vær grei, a :65finger skrev:Hmm hypeTownes skrev:Denne veldig fine plata her:
Gjør det offentlig dadag1234 skrev:Kara fra Sahara. Det er i morgen jeg skal anmelde denne. Vær grei, a :65finger skrev:Hmm hypeTownes skrev:Denne veldig fine plata her:
Offentlig? Holder det ikke med blindeskrift og usynlig blekk i Albumstafetten?lars_erik skrev:Gjør det offentlig dadag1234 skrev:Kara fra Sahara. Det er i morgen jeg skal anmelde denne. Vær grei, a :65finger skrev:Hmm hypeTownes skrev:Denne veldig fine plata her:
Slik at jeg får høre om det er grunn til å kjøpe den.
Koser med Anne Grete her ;D
legger på et ? sparer oppfattningen om duden til dag har sluppet anmeldelsen i morgenTownes skrev:Hype???65finger skrev:Hmm hypeTownes skrev:Denne veldig fine plata her:
Du mister snart tilliten blant folket Kim Il....
Nå må dere klare å knipe igjen analåpningen til i morgen, folkens! Så kan dere heller meske dere når jeg har fått gjort fra meg. Klarer det? Litt pottetrening sånn på tampen?65finger skrev:legger på et ? sparer oppfattningen om duden til dag har sluppet anmeldelsen i morgenTownes skrev:Hype???65finger skrev:Hmm hypeTownes skrev:Denne veldig fine plata her:
intet sagt, intet hørtdag1234 skrev:Nå må dere klare å knipe igjen analåpningen til i morgen, folkens! Så kan dere heller meske dere når jeg har fått gjort fra meg. Klarer det? Litt pottetrening sånn på tampen?65finger skrev:legger på et ? sparer oppfattningen om duden til dag har sluppet anmeldelsen i morgenTownes skrev:Hype???65finger skrev:Hmm hypeTownes skrev:Denne veldig fine plata her:
Nja...det begynte å piple litt her, noen små teskjeer i undikken65finger skrev:intet sagt, intet hørtdag1234 skrev:Nå må dere klare å knipe igjen analåpningen til i morgen, folkens! Så kan dere heller meske dere når jeg har fått gjort fra meg. Klarer det? Litt pottetrening sånn på tampen?65finger skrev:legger på et ? sparer oppfattningen om duden til dag har sluppet anmeldelsen i morgenTownes skrev:Hype???65finger skrev:Hmm hypeTownes skrev:Denne veldig fine plata her:
Jessda jessda. Æ skaill hailde kjæft.dag1234 skrev:Nå må dere klare å knipe igjen analåpningen til i morgen, folkens! Så kan dere heller meske dere når jeg har fått gjort fra meg. Klarer det? Litt pottetrening sånn på tampen?65finger skrev:legger på et ? sparer oppfattningen om duden til dag har sluppet anmeldelsen i morgenTownes skrev:Hype???65finger skrev:Hmm hypeTownes skrev:Denne veldig fine plata her:
en teskje bløtt? neida!dag1234 skrev:Nja...det begynte å piple litt her, noen små teskjeer i undikken65finger skrev:intet sagt, intet hørtdag1234 skrev:Nå må dere klare å knipe igjen analåpningen til i morgen, folkens! Så kan dere heller meske dere når jeg har fått gjort fra meg. Klarer det? Litt pottetrening sånn på tampen?65finger skrev:legger på et ? sparer oppfattningen om duden til dag har sluppet anmeldelsen i morgenTownes skrev:Hype???65finger skrev:Hmm hypeTownes skrev:Denne veldig fine plata her:
Bæsj? Vi snaker om bestikk, mann!gormj skrev:Slutt med bæsjpratet
Orphans: Bawlers
kult! har ikke hørt om noen andre her inne enn meg som spiller dette (selv om det sikkert er noen flere...)kjoenik skrev:Coil - Stolen & Contaminated Song
Kjøpte en plate med dem en gang, 'Worship the Glitch'. Den er nok en smule for sær til at den får mye spilletid nå om dagen.Burnt_Island skrev:kult! har ikke hørt om noen andre her inne enn meg som spiller dette (selv om det sikkert er noen flere...)
Fryktelig. Og så bare noen få uker etter at hun var ferdig med denne platen. Men det endte ikke med noen vokalmusikk til slutt. Det ble denne platen fra The Modern Jazz Quartet.lars_erik skrev:Radka var fantastisk.
Forferdelig synd at hun valgte å forlate oss så tidlig. Hun var vel bare 32, så vidt jeg husker.
Det er ikke et dårlig valg. Om det er spennende kan sikkert diskuteres, men deilig og avslappende er det i alle fall. The Modern Jazz Quartet var ikke noen dumskaller, og gav ut mye bra imo. Dette er definitivt en av de gode platene deres, så bare kjøp i vei.lars_erik skrev:Spennende
Må skaffe meg den.