|
Kyrie Eleison! Bra vi har fjenkontroll!lars_erik skrev:Robert Plant på Skavland i kveld![]()
Jøss! Det står til livdag1234 skrev:Kyrie Eleison! Bra vi har fjenkontroll!lars_erik skrev:Robert Plant på Skavland i kveld![]()
Liv og liv, fru Blom. Tråden er halvparten så stor som en fransk kirkegård, men dobbel så dau! :'(lars_erik skrev:Jøss! Det står til livdag1234 skrev:Kyrie Eleison! Bra vi har fjenkontroll!lars_erik skrev:Robert Plant på Skavland i kveld![]()
Her synger Ole Paus " O, bli hos meg" akkurat nå.
Fantastisk vakkert!
Skal sjekkes ut, men ikke ikveld!!vargen skrev:Porcupine Tree - Trains
Porcupine Tree - Time Flies
og
Porcupine Tree - I Drive The Hearse
Alle akustiske versjoner spilt inn i januar i år.Tilgjengelig på soundcloud.com, lagt ut av SW selv.
Gode greier!room skrev:Skal sjekkes ut, men ikke ikveld!!vargen skrev:Porcupine Tree - Trains
Porcupine Tree - Time Flies
og
Porcupine Tree - I Drive The Hearse
Alle akustiske versjoner spilt inn i januar i år.Tilgjengelig på soundcloud.com, lagt ut av SW selv.
Finn deg bedre inspiratorer Lars_erik! Hva med Arcade Fire; The suburbs?lars_erik skrev:Inspirert av Skavland![]()
Har ikke hørt den, men har sansen for mye av det du hører på, så må vel skaffe meg den.dag1234 skrev:Finn deg bedre inspiratorer Lars_erik! Hva med Arcade Fire; The suburbs?lars_erik skrev:Inspirert av Skavland![]()
Nja, det er vel å dra den litt vel langtlars_erik skrev:Har ikke hørt den, men har sansen for mye av det du hører på, så må vel skaffe meg den.dag1234 skrev:Finn deg bedre inspiratorer Lars_erik! Hva med Arcade Fire; The suburbs?lars_erik skrev:Inspirert av Skavland![]()
Er det rufse-tufse-musikk?
Har du blitt en mjukis, lars_erik? Har hørt om softis, det er ganske godt. Med strø, nam.lars_erik skrev:Ikke for "mjukiser" ;D
Denne, Dag ;Dbjornh skrev:Må dere slutte med mjukis-greia deres...
Ok, men hvis han vi ha hardere karer, så vet jeg om noen sider der de er svært så spretne ;Dlars_erik skrev:Denne, Dag ;Dbjornh skrev:Må dere slutte med mjukis-greia deres...
Veldig lite mykt: Wiseblood (Jim Thirvell/Clint Ruin/Foetus) Dirtdishlars_erik skrev:Denne, Dag ;Dbjornh skrev:Må dere slutte med mjukis-greia deres...
lars_erik skrev:Chippendale..... ;D
Dette var jo ikke så gale. Men jeg er ikke så glad i måten det synges på i denne sjangeren.bjornh skrev:Vreid: Noen å hate
Ikke mjukis-tull dette heller..!
Har fått med meg så pass, er ikke åndsvak sjøl om jeg er noe utviklingshemmet ;Dbjornh skrev:Det er Hardcore/Core det Kvelertak driver med. Og ingen sminke, pentagrammer osv.
Hehe. Underutvikling trenger ikke være så negativt det. ;Ddag1234 skrev:Har fått med meg så pass, er ikke åndsvak sjøl om jeg er noe utviklingshemmet ;Dbjornh skrev:Det er Hardcore/Core det Kvelertak driver med. Og ingen sminke, pentagrammer osv.
Nei, det ligger jo et visst utviklingspotensiale i detbjornh skrev:Hehe. Underutvikling trenger ikke være så negativt det. ;Ddag1234 skrev:Har fått med meg så pass, er ikke åndsvak sjøl om jeg er noe utviklingshemmet ;Dbjornh skrev:Det er Hardcore/Core det Kvelertak driver med. Og ingen sminke, pentagrammer osv.
lars_erik, nå som vi var blitt så gode busser, skulle vi ikke heller snakke om det vi har til felles? Som fx Jethro Tull og at det er et interessant program på nrk1 just nu! ;Dlars_erik skrev:Der står Bob Dylan og John Winston Lennon temmelig likt![]()
Jeppdag1234 skrev:lars_erik, nå som vi var blitt så gode busser, skulle vi ikke heller snakke om det vi har til felles? Som fx Jethro Tull og at det er et interessant program på nrk1 just nu! ;Dlars_erik skrev:Der står Bob Dylan og John Winston Lennon temmelig likt![]()