Beklager utbruddet i går, Sidane. Det stikker ikke så dypt fra min side.Sidane skrev:Iron Maiden...
Værre med meg dag. Ikkje fått blund på øyet i natt, bare lagt og kvernet og kvernet på mitt forhold til Maiden i hele natt.dag1234 skrev:Beklager utbruddet i går, Sidane. Det stikker ikke så dypt fra min side.Sidane skrev:Iron Maiden...
Jeg ser du spiller Maiden ofte, og jeg regner med du ikke tar deg nær av tullet mitt.
Jeg legger inn bilde av den musikken jeg liker og den musikken jeg hører på. Jeg synes det bare er trist når noen skal kommentere/kritisere andres musikksmak!dag1234 skrev:Beklager utbruddet i går, Sidane. Det stikker ikke så dypt fra min side.Sidane skrev:Iron Maiden...
Jeg ser du spiller Maiden ofte, og jeg regner med du ikke tar deg nær av tullet mitt.
Du tåler det så godt så. Ingen sympati å hente her i gården. Hvis du blir for lei deg, så kan du bare sette på ei av alle de fantastiske platene du har, så kommer humøret seg, skal du se.Townes skrev:Værre med meg dag. Ikkje fått blund på øyet i natt, bare lagt og kvernet og kvernet på mitt forhold til Maiden i hele natt.dag1234 skrev:Beklager utbruddet i går, Sidane. Det stikker ikke så dypt fra min side.Sidane skrev:Iron Maiden...
Starter dagen med denne fine plata.
Danny Schmidt - Instead the forest rose to sing
Enig med deg, men jeg tror du tar tullingen mer seriøst enn det er ment.Sidane skrev:Jeg legger inn bilde av den musikken jeg liker og den musikken jeg hører på. Jeg synes det bare er trist når noen skal kommentere/kritisere andres musikksmak!dag1234 skrev:Beklager utbruddet i går, Sidane. Det stikker ikke så dypt fra min side.Sidane skrev:Iron Maiden...
Hva vet du om mine følelser??lars_erik skrev:Var mye krokodilletårer her i dag
Maiden er bare skitt
Du virker som en veldig oppegående person som har mye fornuftig på hjertet!lars_erik skrev:Var mye krokodilletårer her i dag
Maiden er bare skitt
Du nattevåker, hvordan rangerer du den mot God Willin'? Som jeg synes er ganske bra, men har noen traurige parti.Townes skrev:Hva vet du om mine følelser??lars_erik skrev:Var mye krokodilletårer her i dag
Maiden er bare skitt
Neida, eg tok meg ikkje nær av dags harselering med min manglende dømmekraft og smak.
Fin plate en lørdags formiddag mens 4åringen klikker i vinkel over den minste filleting:
Ray LaMontagne - Trouble
Syns siste er noen små strå hvassere, de er jo noe ulike i uttrykk. Siste tiltaler jo mine musikalske preferanser noe mer. Siste vil nok finne sin plass på topp 10 for 2010, men jeg er ikke like begeistret som rolfozzy er.dag1234 skrev:Du nattevåker, hvordan rangerer du den mot God Willin'? Som jeg synes er ganske bra, men har noen traurige parti.Townes skrev:Hva vet du om mine følelser??lars_erik skrev:Var mye krokodilletårer her i dag
Maiden er bare skitt
Neida, eg tok meg ikkje nær av dags harselering med min manglende dømmekraft og smak.
Fin plate en lørdags formiddag mens 4åringen klikker i vinkel over den minste filleting:
Ray LaMontagne - Trouble
Tja, omtrent like god som denne. Hvis du ikke er kristenkonservativ eller ekstremt pretensiøs, da... ;Ddag1234 skrev:Heia Lyngen! Verdens beste plate?
King Crimson; In the Court of the Crimson King