slowmotion
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 3.402
Yup. Syns den er kanon. Litt i samme gata som Carll.dag1234 skrev:Jeg har hatt den som heter Chris Knight siden i sommer. Er det den du mener?Townes skrev:Arcade fire - the suburbs
Ser temmelig mange har snurret Our mother the mountain i det siste. Me like 8)
Dag, du som fikk sånn sansen for Hayes Carll, har du sjekket ut debuten til Chris Knight?
Veldig bra plate. Likner også på Slaid Cleaves, men ingen av dem har humoren til Carll. Nå snurres den Chris Knight.Townes skrev:dag1234 skrev:Jeg har hatt den som heter Chris Knight siden i sommer. Er det den du mener?Townes skrev:Arcade fire - the suburbs
Dag, du som fikk sånn sansen for Hayes Carll, har du sjekket ut debuten til Chris Knight?
Yup. Syns den er kanon. Litt i samme gata som Carll.
Om du er ute etter god humor kombinert med god singer/songwriter, så kan eg jo foregripe begivenhetenes gang med å tipse om en aldeles fortreffelig fyr. Snurrer den like godt nudag1234 skrev:Veldig bra plate. Likner også på Slaid Cleaves, men ingen av dem har humoren til Carll. Nå snurres den Chris Knight.Townes skrev:dag1234 skrev:Jeg har hatt den som heter Chris Knight siden i sommer. Er det den du mener?Townes skrev:Arcade fire - the suburbs
Danke sehrTownes skrev:Om du er ute etter god humor kombinert med god singer/songwriter, så kan eg jo foregripe begivenhetenes gang med å tipse om en aldeles fortreffelig fyr. Snurrer den like godt nudag1234 skrev:Veldig bra plate. Likner også på Slaid Cleaves, men ingen av dem har humoren til Carll. Nå snurres den Chris Knight.Townes skrev:dag1234 skrev:Jeg har hatt den som heter Chris Knight siden i sommer. Er det den du mener?Townes skrev:Arcade fire - the suburbs
Todd Snider - East Nashville Skyline
Yup. Han er en vittig fyr, men har ofte litt mer substans også. Har levert en av de beste tearjerkere eg vet om.dag1234 skrev:Danke sehrTownes skrev:Om du er ute etter god humor kombinert med god singer/songwriter, så kan eg jo foregripe begivenhetenes gang med å tipse om en aldeles fortreffelig fyr. Snurrer den like godt nudag1234 skrev:Veldig bra plate. Likner også på Slaid Cleaves, men ingen av dem har humoren til Carll. Nå snurres den Chris Knight.Townes skrev:dag1234 skrev:Jeg har hatt den som heter Chris Knight siden i sommer. Er det den du mener?Townes skrev:Arcade fire - the suburbs
Skal sjekke han ut, høres greit ut det der. (Men for en hatt! Helledussen...eier han ikke speil - event skam?)Townes skrev:Yup. Han er en vittig fyr, men har ofte litt mer substans også. Har levert en av de beste tearjerkere eg vet om.dag1234 skrev:Danke sehrTownes skrev:Om du er ute etter god humor kombinert med god singer/songwriter, så kan eg jo foregripe begivenhetenes gang med å tipse om en aldeles fortreffelig fyr. Snurrer den like godt nudag1234 skrev:Veldig bra plate. Likner også på Slaid Cleaves, men ingen av dem har humoren til Carll. Nå snurres den Chris Knight.Townes skrev:dag1234 skrev:Jeg har hatt den som heter Chris Knight siden i sommer. Er det den du mener?Townes skrev:Arcade fire - the suburbs
Fra en annen plate rett nok:
Har lagt den i ønskelisten, din lokkemann ;D. Latterlig billig på Platekompaniet.lars_erik skrev:Denne anbefales
Jeg har bare fått hørt den halvannen gang - delvis under middagslaging .Townes skrev:Ka syns du om denne? Eg har ikkje fått noe skikkelig inntrykk av den ennå. Liker de foregående for så vidt.dag1234 skrev:Antony and the Johnsons; Swanlights
Bra beskrivelse, har nogenlunde det samme inntrykket. Syntes platen foreløpelig er litt kjedeligdag1234 skrev:Jeg har bare fått hørt den halvannen gang - delvis under middagslaging .Townes skrev:Ka syns du om denne? Eg har ikkje fått noe skikkelig inntrykk av den ennå. Liker de foregående for så vidt.dag1234 skrev:Antony and the Johnsons; Swanlights
Har likt hans tidligere utgivelser, spesielt I am a bird now, som er en viktig plate for meg, og jeg har likt typen og attituden hans. Han er pinadø så modig at mange andre bare kan gå hjem og legge seg!
Her er det mer gjennomarbeidet, og han har (dessverre?) mer teknikk på stemmen og mer kontroll, og mangler mye av den sårheten og at låtene nesten klapper sammen, som tidligere var så fasinerende.
Men jeg vil forsøke å være åpen for denne og gi den noen ganger i spilleren. Han har utviklet seg, og har blitt tryggere, er liksom det som faller meg inn. Ikke så desperat som tidligere. På godt og vondt. Taitere lydbilde, mer lag på lag i arrangementene.
Bjørk er med, og de kler hverandre veldig godt, og er på ett vis i samme univers i måten de forholder seg til musikk på.
Ja, jeg tror den er klareret, denne, som Fletfrid ville sagt . Mye vakkert. Jo, jeg liker det jeg hører, han har utviklet seg, men er aller mest lik seg selv.
Ja til de som IKKE har hørt plata så anbefaler jeg dem å sette på spor 1, skru opp anleget og vente seg ett solid lydsjokk ;Dlars_erik skrev:Den er veldig bra
The Seldom Seen Kid, mener jeg. Spesielt live fra Abbey Road.