Jeg har sett den, og JWH er en av mine favoritter - men i mono. Why? Jeg får litt melkingfornemmelse...rolfozzy skrev:
Låtene fra John Wesley Hardin har ihvertfall hatt godt av monobehandling.
59,- for denne også dag. På kompaniet.
Why og why. Det er vel for og selge mer. Tviler nok på at jeg går for hele boksen. Men siden denne samlern var så billig, så.........dag1234 skrev:Jeg har sett den, og JWH er en av mine favoritter - men i mono. Why? Jeg får litt melkingfornemmelse...rolfozzy skrev:
Regner med det var mest lommeboka mi de tenkte på , ja...rolfozzy skrev:Why og why. Det er vel for og selge mer. Tviler nok på at jeg går for hele boksen. Men siden denne samlern var så billig, så.........dag1234 skrev:Jeg har sett den, og JWH er en av mine favoritter - men i mono. Why? Jeg får litt melkingfornemmelse...rolfozzy skrev:
Og omtrent samtidig skrev jeg dette på et annet sted her på bruket65finger skrev:En vennlig påminnelse!
Roberten og lars_erik dere skal levere anmeldelser i dag. Forøvrig lytter jeg til mumling fra nabokontorene
EDIT: forøvrig ipoder jeg Spoons knallfantastiske Kill The Moonlight rett i øregangene i dag.Roberten skrev:Bare sånn FYI, min levering kommer neppe før rundt 22.00 i kveld.
Roberten skrev:Og omtrent samtidig skrev jeg dette på et annet sted her på bruket65finger skrev:En vennlig påminnelse!
Roberten og lars_erik dere skal levere anmeldelser i dag. Forøvrig lytter jeg til mumling fra nabokontorene
lest og forståttRoberten skrev:Bare sånn FYI, min levering kommer neppe før rundt 22.00 i kveld.
Unna vei, gamlinger! Ungdommen vil opp og frem ..Marcus skrev:Vekk med fløtepusmusikken deres, nå skal det rockes!
Det der er saker ja. Går Them crooked vultures en høy gang ;Ddag1234 skrev:Vekk med barnemusikk, og frem med godteposen fra Bergensnissen:
Big Star ; Third/Sister Lovers
Masse sjel og et unikt og originalt uttrykk som låner fra store deler av populærmusikken fra 50-tallet og opp til vår tid, og setter det sammen på en uventet og genuin måte. Denne vil nok få spilletid her i heimen. En fin plate, som må høres (jaffal av meg) noen ganger før den sitter.Townes skrev:Pete Molinari - A virtual landslide
Har bestemt meg for at eg syns denne er latterlig bra...
Og jeg som trodde du hadde en kone!Townes skrev:Til oppvasken duger bare rock&roll, og intet annet:
Diamond dogs - That't the juice I'm on
DETTE blir IKKE bra!lars_erik skrev:Stafetten.
Ingen tvil om kem som er kjerringa her i huset :dag1234 skrev:Og jeg som trodde du hadde en kone!Townes skrev:Til oppvasken duger bare rock&roll, og intet annet:
Fra godteposen: Ryan Adams; Demolition
Far ønsker seg nye tøfler til jul :-*.Townes skrev:Ingen tvil om kem som er kjerringa her i huset :dag1234 skrev:Og jeg som trodde du hadde en kone!Townes skrev:Til oppvasken duger bare rock&roll, og intet annet:
Hu der, eller ho Kari, er nok balsam for deg nå :-*.lars_erik skrev:For sjelefreden
Og for å få ned pulsen fra 563 slag per minutt :'(
pest eller kolera?dag1234 skrev:Hu der, eller ho Kari, er nok balsam for deg nå :-*.lars_erik skrev:For sjelefreden
ErosLoveking skrev:pest eller kolera?dag1234 skrev:Hu der, eller ho Kari, er nok balsam for deg nå :-*.lars_erik skrev:For sjelefreden
Da tror jeg at jeg tar ...æ...kolera, kanskje...eller, pest...
Eller hu her: Anaïs Mitchell; Hadestown, en vakker og episk plate
Spørs om det finnes store nok...dag1234 skrev:Far ønsker seg nye tøfler til jul :-*.Townes skrev:Ingen tvil om kem som er kjerringa her i huset :dag1234 skrev:Og jeg som trodde du hadde en kone!Townes skrev:Til oppvasken duger bare rock&roll, og intet annet: