Du har usedvanlig god musikksmak emotikonemotikon skrev:Da tror jeg at jeg har rimelig klart hva som skal stå på menyen resten av kvelden.
Begynner med dette mesterverket:
Japan- "Adolescent Sex"
"Wish You Were Black" og "The Unconventional" er bare så store!!
Har alle ordinære utgivelser med Japan, David Sylvian, Mick Karn og Steve Jansen.
Blir en sen kveld, men kjenner at lyssten på å høre mest mulig av dette stoffet, er stor 8)
Knallbra! Japan er er absolutt en av mine største favoritter, og jeg har også fulgt musikerne etter Japan var over. Synes faktisk at samarbeidsprosjektene til Jansen/Barbieri også er verdt å nevne....ble så inspirert nå at denne ble satt på....emotikon skrev:Da tror jeg at jeg har rimelig klart hva som skal stå på menyen resten av kvelden.
Begynner med dette mesterverket:
Japan- "Adolescent Sex"
"Wish You Were Black" og "The Unconventional" er bare så store!!
Har alle ordinære utgivelser med Japan, David Sylvian, Mick Karn og Steve Jansen.
Blir en sen kveld, men kjenner at lyssten på å høre mest mulig av dette stoffet, er stor 8)
Meget bra skive.mteinum skrev:Nils Landgren - Funky ABBA (2004)
Mulig litt O.T, men hva slags musikk er dette?emotikon skrev:Meget bra skive.mteinum skrev:Nils Landgren - Funky ABBA (2004)
Låter fra ABBA sin enorme liste av hitlåter.HoJ skrev:Mulig litt O.T, men hva slags musikk er dette?emotikon skrev:Meget bra skive.mteinum skrev:Nils Landgren - Funky ABBA (2004)