Så bra valg Johan.Rojoh skrev:![]()
Mvh. Johan
Mye bra musikk på slutten av 60-tallet og 70-tallet. Er bittelitt for ung til å ha fått med meg all godteriet på direkten, så for min del blir det skattejakt etter godbitene fra dengang.Grumpy skrev:Så bra valg Johan.
Dette var en av de skivene som som rula på topp-ti-liste blandt oss som digga jazz-rock .... in the early seventies.
Husker spor 2 og 6 som høydare.
Kan nevnes denne er en av få vinyl-skiver jeg klarte å slite ut, men den gang hadde vi vel drivverk som var litt tøffere mot plasten ;D.
Mvh
Jan P.
Muligens fordi du ikke var 13 år da den kom, og hørte den første gang som 16 åring?StereoJoe skrev:Har hørt denne 3-4 ganger nå, fortsatt ikke helt overbevist men det begynner å løsne... 8)
![]()
Enig!mteinum skrev:Lava - Fire
Lava fikk med denne plata "Best Pop Album of the Year" i 1984. Nå synes jeg det er på tide at mofi gjør en remaster av de første 3 albumene slik at vi kan få de på CD ;D
Mulig det, men man kan jo ikke gi seg så lett... Blir nok en lytterunde eller to med den senere i kveld.emotikon skrev:Muligens fordi du ikke var 13 år da den kom, og hørte den første gang som 16 åring?StereoJoe skrev:Har hørt denne 3-4 ganger nå, fortsatt ikke helt overbevist men det begynner å løsne... 8)
![]()
Legg den vekk en stund og spill gjerne "Tin Drum" eller noe lignende inn i mellom 8)