K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
64.5 KB Visninger: 230
Fin samlingatonal skrev:Medfølgende CD med låter av LCD Soundsystem, Ultravox, M83, Clark, Flying Lotus, OMD, Tangerine Dream, Hot Chip, Fujiya & Miyagi, J. M. Jarre, The Orb, Four Tet, Audion, Komputer og selvfølgelig Kraftwerk.
Ja, har hørt mye på andreplata Sound of Silver, liker den godt. Da debutplaten kom ble jeg så skuffet og opplevde den som en total ripoff av klassikere fra 80-tallet. Lenge siden jeg har hørt på den, mulig jeg ser annerledes på det nå.Gjestemedlem skrev:Fin samlingatonal skrev:Medfølgende CD med låter av LCD Soundsystem, Ultravox, M83, Clark, Flying Lotus, OMD, Tangerine Dream, Hot Chip, Fujiya & Miyagi, J. M. Jarre, The Orb, Four Tet, Audion, Komputer og selvfølgelig Kraftwerk.
Ikke hørt på LCD Soundsystem før, men det var stas. Skal bruke litt tid på dem.
Hører på Sound of Silver nå, og jeg liker det jeg hører. Det høres på en måte litt ut som en blanding av helt ny musikk a.la. M83 krysset med 70/80-tallets bowie/eno-vibber, men med den kompromissløse monotone beaten som kjennetegner god selvsikker synthmusikk. All my Friends er en fabelaktig låt!atonal skrev:Ja, har hørt mye på andreplata Sound of Silver, liker den godt. Da debutplaten kom ble jeg så skuffet og opplevde den som en total ripoff av klassikere fra 80-tallet. Lenge siden jeg har hørt på den, mulig jeg ser annerledes på det nå.
Gjestemedlem skrev:En fin men litt redusert dag. Har vært på en fin spasertur med gyldent høstløv som danser i vinden. Så nå er det rydde, og vaske kåken...
Til en slik dag duger kun Nick Drake. Spiller meg igjennom disse:
Hva er det for noe?SOA skrev: