Roberten
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.10.2008
- Antall liker
- 1.512
The Almighty Defenders
Der var den igjen ja, øltørsten
God ide! har et knippe jordbærøl i kjøleskapet som skal vælves innRoberten skrev:The Almighty Defenders
Argh ! Du kan ikke erte meg sånn, Fingern ;D65finger skrev:God ide! har et knippe jordbærøl i kjøleskapet som skal vælves innRoberten skrev:The Almighty Defenders
Riktig. X-skauning vel å merke da jeg flyttet tidlig til oslo etter tenårene og ble der (litt forenklet). Er der vel bare en uke hvert år og snakker østlandsk.ErosLoveking skrev:Skauning?Lyngen skrev:Ørbøgg? Det har jeg ikke hørt før. I Orkanger har jeg vært svært mange ganger. Er jo fra nabokommunen i øst (over skogen).ErosLoveking skrev:Ækt ørbøgg ja.Lyngen skrev:Radio Birdman - Radio Appear er jævla bra 8). Ikke sant; ErosLoveKing? Regner du holder denne høyt? Ny plate for meg ...
ErosLoveKing; er du fra Orkganger?
seff er Radios Appear bra. Et av tidenes punkrockalbum.
Ørbøgg brukes også på Kyrksæterøra. På Orkanger har vi på lokalmunne "Nerøra" hvor jeg er født og oppvokst.
Favorittskiven min i denne sjangeren uten at jeg er velig oppdatert. Har du noen tips på lignende musikk som er like bra?Sidane skrev:Herlig driv på denne platen...
De coverene er fantastiske ;DErosLoveking skrev:Siste for kvelden
Various - "Nasty Rockabilly vol #8" 14 Out of Control Splatters From the 50´s