Dette kunne jeg like, E.I.A.! Setter den på listaBig House, I walk alone
![]()
"Fonsen" er internasjonal champion med en premieliste så lang som armen min. "Max" er mer feilvare....Han har en liten misdannelse i den harde ganen som gjør at han snorker når han blir stresset.......Høres ut som en liten krem-og-rød grisunge.....Katter i tråden? Hm.... Jeg kan ikke fordra katter, men disse så jo ikke ut som gardinødeleggende, sofaklorende, angripende, udresserbare, går-dit-vi-får-best-mat hylende i natten-krek.
Du er tilgitt, men bare fordi du spiller så god musikk!Vis vedlegget 252021 vinyl, seff. Og katter har jeg ingen erfaring med. Naboen har en, men gidder aldri å gi denslags oppmerksomhet.
mvh
Største og hesligste rotta jeg noensinne har sett!![]()
Eksempel på klorende beist.
Vel, gi faen i katta og ta bilde av nabofruen!Tar m. camera neste gang jeg tar en sigarett. Tror naboens "tricolor" blir skremt av blitz, men kan jo alltids forsøke meg som naturfotograf. Nabofruen er f.ø. langt mer interessant.
mvh
Dette er et eksemplar av arten "Katta Klore".Største og hesligste rotta jeg noensinne har sett!![]()
Eksempel på klorende beist.
mvh
SJEKK DENNE VIDEOEN: Pet of the week!Pussige kjæledyr de har i Norges navle![]()
Kan du se til å poste oftere her?!Studioversjonen av en Kongelåt 8)
Dette eksemplaret av arten Katta Klore, fanget jeg med mitt Nikon speilrefleks mens jeg flanerte i gatene i byen Hanseatene klokelig forlot.Pussige kjæledyr de har i Norges navle![]()
LOL!SJEKK DENNE VIDEOEN: Pet of the week!Pussige kjæledyr de har i Norges navle![]()
Hva slags griseprat er "AIFF"? En underavdeling av det britiske flyvåpenet?LOL!SJEKK DENNE VIDEOEN: Pet of the week!Pussige kjæledyr de har i Norges navle![]()
Et godt tips fra en proff: La aldri en vettskremt og aggressiv katt komme mellom deg og reproduksjonsorganene dine!
Må over på AIFF for å spille av denne:
Vis vedlegget 252037
mvh
Du ser griseprat overalt, du! Skofetisjisme er åpenbart det minste det minste av problemene dine. Hvor langt er det egentlig fra Steinkjær til Brøset?Hva slags griseprat er "AIFF"? En underavdeling av det britiske flyvåpenet?
mvhAudio Interchange File Format (AIFF) er et filformat for lyd. Det var opprinnelig et Macformat utviklet av Apple. AIFF er et ukomprimert format i motsetning til det beslektede AIFC (eller AIFF-C) som lagrer lyd komprimert. AIFF benyttes som lagringsformat i professonell lydproduksjon som for eksempel i ProTools.
Omtrent 12 mil. Men de har dessverre ikke resurser til slike farlige individer. Etter at Reitgjerdet ble nedlagt, finnes der ingen plass for slike som meg lengreDu ser griseprat overalt, du! Skofetisjisme er åpenbart det minste det minste av problemene dine. Hvor langt er det egentlig fra Steinkjær til Brøset?Hva slags griseprat er "AIFF"? En underavdeling av det britiske flyvåpenet?
mvh
Vel, du slipper (fortsatt) til på HFS......Omtrent 12 mil. Men de har dessverre ikke resurser til slike farlige individer. Etter at Reitgjerdet ble nedlagt, finnes der ingen plass for slike som meg lengreDu ser griseprat overalt, du! Skofetisjisme er åpenbart det minste det minste av problemene dine. Hvor langt er det egentlig fra Steinkjær til Brøset?Hva slags griseprat er "AIFF"? En underavdeling av det britiske flyvåpenet?
mvh![]()
Kult du likte Calvin Russel
Jeg syns dette var veldig braKult du likte Calvin Russel
Det var faktisk svigerfar som introduserte meg for Calvin Russel 8)
Soldier er nok det beste han ga ut , imo.Jeg syns dette var veldig braKult du likte Calvin Russel
Det var faktisk svigerfar som introduserte meg for Calvin Russel 8)
Flere skiver du anbefaler av ham?