T
Om han ble slik, er det nok mest humant- for oss, i alle fall- å avrette ham. Og grave ham ned. Dypt.
Og en sølvnagle gjennom hjertet. Stoler F*** ikke på den mannen.........Hvitløk biter ikke på sånne som Oct!Om han ble slik, er det nok mest humant- for oss, i alle fall- å avrette ham. Og grave ham ned. Dypt.
Og en sølvnagle gjennom hjertet. Stoler F*** ikke på den mannen.........Hvitløk biter ikke på sånne som Oct!Om han ble slik, er det nok mest humant- for oss, i alle fall- å avrette ham. Og grave ham ned. Dypt.
mvh
Skrekkelig sted. Jeg har ikke sett så mange Rema 1000 butikker og menn med tvilsomt ansiktshår noe sted tidligere. Fotballlaget deres klarer ikke å slå pinglene fra Sydvest engang. Fatter ikke hvorfor svigerinna mi ønsket å slå seg ned der
Hanseaten har hatt en litt utfordrende dag.Mens man registrerer at Hanseaten er oppe og vaker-musikk.
-Hvis det er ABBA du tenker på, så står jeg ved min legning.^Ser ut som denne karamellsausen og rødsaften fører til sterke anfall av delirium, tkr. Får de merkverdigste følger når det gjelder valg av "musikk".
Dette har jeg hevdet i alle år, men ingen hører.ABBA undervurdert
I forhold til disse, stemmer det.Dette har jeg hevdet i alle år, men ingen hører.ABBA undervurdert![]()
Vinyl:I forhold til disse, stemmer det.Dette har jeg hevdet i alle år, men ingen hører.ABBA undervurdert![]()
![]()