|
Ok, foretrekker fortsatt capt. Blackadder@ TT. : Diesen er utdannet fra NTH. Dog ikke til noen forkleinelse for de ofte langt smartere ingeniørene fra forsvaret.
mvh
Takk Lars Erik, har fått mange flotte tips i denne tråden, og da jeg er altetende, blir dog mye Blues og vokal jazz om dagen, kan det hende at jeg kan bidra litt, og etterhvert figurerer jeg vel ut hvordan man får med youtube videon, men men, for en med Commodore 64 Data Kurs, kan det nok drøye noe, men men, avslutter kvelden med en av mine favoritter fra 2013
Tara O'Grady - A Celt in the Cotton Club, Låt In Belfast Tonight, er vel i utg pkt Irsk-amerikaner denne dama tror jeg
In Belfast Tonight, Tara O'Grady - YouTube
En kommende stjerne, ingen tvil om det.Så litt på norske talenter med fruen i kveld/natt, den der Angelina Jordan jenta er rimelig rå til å være 8år.
Hør på dette det er faen meg vilt bra altså.
Herlighet; dette er jo helt utrolig bra! Billy Holliday reinkarnert?Så litt på norske talenter med fruen i kveld/natt, den der Angelina Jordan jenta er rimelig rå til å være 8år.
Var nydelige greier sammen med den gitaren med masse tremolo, det skapte stemning og dramatikk.Herlighet; dette er jo helt utrolig bra! Billy Holliday reinkarnert?Så litt på norske talenter med fruen i kveld/natt, den der Angelina Jordan jenta er rimelig rå til å være 8år.
Dette hadde vært fantastisk om hun hadde vært voksen også. Og når et barn på 8? år synger så magisk, er det nærmest sensasjonelt. Om hun blir tatt vare på, er dette en kommende verdensstjerne.Var nydelige greier sammen med den gitaren med masse tremolo, det skapte stemning og dramatikk.Herlighet; dette er jo helt utrolig bra! Billy Holliday reinkarnert?Så litt på norske talenter med fruen i kveld/natt, den der Angelina Jordan jenta er rimelig rå til å være 8år.
Den ene dommeren "indikerte" inledingsvis en bekymring, men forvisset folk at hun ble på alle måter godt ivaretatt.Dette hadde vært fantastisk om hun hadde vært voksen også. Og når et barn på 8? år synger så magisk, er det nærmest sensasjonelt. Om hun blir tatt vare på, er dette en kommende verdensstjerne.Var nydelige greier sammen med den gitaren med masse tremolo, det skapte stemning og dramatikk.Herlighet; dette er jo helt utrolig bra! Billy Holliday reinkarnert?Så litt på norske talenter med fruen i kveld/natt, den der Angelina Jordan jenta er rimelig rå til å være 8år.
Helt rått. Dette klippet har fått mye internasjonale oppmerksomhet.Dette og er jo helt fantastisk.
Takk for tipsetHører på Popquiz med Finn Bjelke på NRK P1 FM![]()