|
jeg sliter med akkurat det samme. Flere både i dag og i går som har gått glipp av likes fra meg.Lurer på når jeg får tilbake "liker". De tre siste er klare kandidater.
mvh
Bare å klikke ^, og skrive liker.jeg sliter med akkurat det samme. Flere både i dag og i går som har gått glipp av likes fra meg.Lurer på når jeg får tilbake "liker". De tre siste er klare kandidater.
mvh
sant santBare å klikke ^, og skrive liker.jeg sliter med akkurat det samme. Flere både i dag og i går som har gått glipp av likes fra meg.Lurer på når jeg får tilbake "liker". De tre siste er klare kandidater.
mvh
mvh
Satte denne på lista, takker for tipsetI gryotta-musikk.
Vis vedlegget 254517
The Deep Dark Woods - The Place I Left Behind. 2011.
For alle som liker The Walkabouts og Midnight Choir er dette verdt å låne øre til. Svært bra musikk.
Tommel opp fra meg også. Godt tips! Er fan av Midnight choir, så dette var helt i min gate.Satte denne på lista, takker for tipsetI gryotta-musikk.
Vis vedlegget 254517
The Deep Dark Woods - The Place I Left Behind. 2011.
For alle som liker The Walkabouts og Midnight Choir er dette verdt å låne øre til. Svært bra musikk.
Tommel opp til den også! Huff, tror jeg blir fattig neste gang jeg drar innom Bigdipper.^Liker The Deep Dark Woods veldig godt.
Denne er også bra;
Vis vedlegget 254526
The Deep Dark Woods - Winter Hours.
Flott avatar, Howard
![]()
Hvor mye vil du ha den? http://www.discogs.com/David-Gilmour-Live-In-Gdańsk/release/2469968
David Gilmour - live in Gdansk
Mitt favoritt live album, synd jeg bare har dobbelt cd'en. Den kom også som limited edition 5 LP box, den skulle jeg gjerne hatt.
Litt for drøy pris. Ser at den også selges på ebay til rundt 3000kr.Hvor mye vil du ha den? http://www.discogs.com/David-Gilmour-Live-In-Gdańsk/release/2469968
David Gilmour - live in Gdansk
Mitt favoritt live album, synd jeg bare har dobbelt cd'en. Den kom også som limited edition 5 LP box, den skulle jeg gjerne hatt.
Ett sug i fløyten betyr, damebesøk!@ Solens sønn: Tre støt i fløyten betyr, jeg går bakover. Ett, jeg går styrbord & to, jeg går babord. Ai, ai ,ai, sjømannslivet er en sørgesang. Sit. Erik Bye.
mvh