Mens jeg vurderer og anmelde alle udugelige anmeldere til POLITIET.
Null stress kompis. En sekser i VG betyr ingenting lenger nå som Håkon "Gud" Moslet har hengt terningene i speilet på sin BMW, og cruiser videre mot avgrunnen.Mens jeg vurderer og anmelde alle udugelige anmeldere til POLITIET.
Viktig å holde hodet kaldt når man ser terningkast 14 i den tabloide presse, decibelius![]()
Taxi på vei?Mens man venter på ukjent føde fra Spice
mvh
Sleskt bud. Liker ikke å bli fotografertTaxi på vei?Mens man venter på ukjent føde fra Spice
mvh
Sleske menn skal man være svært forsiktige med!Sleskt bud. Liker ikke å bli fotografertTaxi på vei?Mens man venter på ukjent føde fra Spice
mvh.
mvh
America?
Med plata HideawayAmerica?
Mannen, tidligere kjent som Mannen Med Rack, gjør det alt for enkelt for ossMed plata HideawayAmerica?![]()
Hva skal jeg si?Med plata HideawayAmerica?![]()
Hva??!!Hva skal jeg si?Med plata HideawayAmerica?![]()
Dere får for svaret men stryker for dårlig gjennomført.![]()
Du er altfor streng med oss. Bare det at vi er i stand til å skrive så sent på en lørdagskveld burde gi pluss i boka.Hva skal jeg si?Med plata HideawayAmerica?![]()
Dere får for svaret men stryker for dårlig gjennomført.![]()
Nå fikk jeg så fæle og skrekkelige bilder i hodet, at jeg må headbange resten av kveldenHvor er det blitt av gutta med baller?
Må jeg sitte her å kose med meg sjøl for at det skal bli morro??
Savner du virkelig militæret så ille eller har du uniformsfetish eller er du....?Vis vedlegget 254675 vinyl & mens man venter på mat, postes nok et foto av min gamle kompanisjef: Vis vedlegget 254678 .
mvh
God idé, ener eller ei: Woodstockversjonen her og nå:Denne gir jeg en tabloid ener på terningen uten å slippe en eneste fjert.
Sly & The Family Stone - Stand! (1969)
Vis vedlegget 254650
legg merke til hvor godt rifla ligger an mot hoftekammen, en klassisk skytestillingLiker denne uniformen, jeg...
![]()