Deilig påske avsluttnings musikk...
The Jayhawks-Blue Earth (flac)
Mvh
The Jayhawks-Blue Earth (flac)
Mvh
|
Digger dama.....kanskje ikke bra å tøyse med Stones, men syntes hun drar Gimme shelter veldig mye bedre enn stonesMens man sliter litt i HFS påskelabyrinten og blander sammen Bach og Richards, men likevel kommer i mål på rett sted i Brûssel spiller man påskemusikk.
Flere skulle bli med. Morsomme og fine oppgaver i dag.
Med Springsteen hit`n.
[video=youtube;0brHGJ6xqbk]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0brHGJ6xqbk[/video]
Muligens....En viss Rosenborg spiller du sikter til?Mens man knuser parkeringsautomater og biter purken i København-musikk.
Vis vedlegget 256131
Buddy Guy - Feels Like Rain.
![]()
-kirkeruiner har vi her i mjøskanten -sui.![]()
Her har man i mange år(særlig) prøvd å få innreisetillatelse til de trønderske rike,
heldigvis har den trønderske Charge D,affære nektet meg denne mulighet(jippi)
Veldig trist da jeg har forstått at de har noen kirkeruiner der oppe som kunne
vært artig å besøkt, annet er det vel ikke å se på, fotball har jeg forstått de har slutta å spille.
Denne er vel kjent av de fleste?
Jaja, får trøste meg med litt musikk istedet.
Vis vedlegget 256163
Tøff den, bra musikk dette.Har en til:-kirkeruiner har vi her i mjøskanten -sui.![]()
Her har man i mange år(særlig) prøvd å få innreisetillatelse til de trønderske rike,
vært artig å besøkt, annet er det vel ikke å se på, fotball har jeg forstått de har slutta å spille.
Vis vedlegget 256163
(PM)
Har plata du spiller, men kun på CD.
Dette blir tøft på Scala.
Lenge siden jeg spilte den og kanskje ikke de meste kjente her disse Aussie-rockerne.
Favorittlåt:
[video=youtube;QXZXJ46xdfg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=QXZXJ46xdfg[/video]
Skjerp deg da mannMens man ifører seg sort dress, blå skjorte og brune sko og venter på at privatflyet fra Old Trafford skal lande-musikk.
Vis vedlegget 256154
Stevie Ray Vaughan - The Sky Is Crying. Mobile Fidelity SACD.
Kunne vært verre . Brun skjorte.Skjerp deg da mannMens man ifører seg sort dress, blå skjorte og brune sko og venter på at privatflyet fra Old Trafford skal lande-musikk.
Vis vedlegget 256154
gismo
![]()
Brune sko er tingen, gismo! Svarte dressko er passè!Skjerp deg da mannMens man ifører seg sort dress, blå skjorte og brune sko og venter på at privatflyet fra Old Trafford skal lande-musikk.
gismo
Lars-Erik, du kunne godt ha barbert armene, ikke bare leggene?Kunne vært verre . Brun skjorte.Skjerp deg da mannMens man ifører seg sort dress, blå skjorte og brune sko og venter på at privatflyet fra Old Trafford skal lande-musikk.
Vis vedlegget 256154
gismo
Det viktigste er vel at fottøyet er i orden ettersom jeg har skjønt.
![]()
Skuffet, ble lettere amorøs av forrige bilde, du hadde^Det der er da ikke meg! Dette, derimot;
![]()
Legg merke til den høye cigar-føringen!
Vet ikke, synes nå at rosa er en helt knæsj farge på ham/henne....Savner også bilde av sko her!Skuffet, ble lettere amorøs av forrige bilde, du hadde^Det der er da ikke meg! Dette, derimot;
![]()
fått kommet i buksa mi der.![]()
Det bildet ble tatt grytidlig en morgen (før 1300).Vet ikke, synes nå at rosa er en helt knæsj farge på ham/henne....Savner også bilde av sko her!Skuffet, ble lettere amorøs av forrige bilde, du hadde^Det der er da ikke meg! Dette, derimot;
![]()
mvh
Lars-Erik på en av sine turer?Vet ikke, synes nå at rosa er en helt knæsj farge på ham/henne....Savner også bilde av sko her!Skuffet, ble lettere amorøs av forrige bilde, du hadde^Det der er da ikke meg! Dette, derimot;
![]()
mvh
Enig med deg; Live In London er bedreLeonard Cohen - songs from the road
Bra live dobbelt lp av Cohen, selv om den ikke når helt opp til Live in London nivå![]()