howard_nor
Hi-Fi freak
Rått oppsett det der Lars Erik. låter sikkert fantastisk, løp og kjøp!
Porr )Rått oppsett det der Lars Erik. låter sikkert fantastisk, løp og kjøp!
dCS Puccini låter heller ikke ille. Det er en integrert dac, forforsterker og drivverk. Men lysten på oppgradering er derRått oppsett det der Lars Erik. låter sikkert fantastisk, løp og kjøp!
oppgraderingspøkelse ja, skumle greier.dCS Puccini låter heller ikke ille. Det er en integrert dac, forforsterker og drivverk. Men lysten på oppgradering er derRått oppsett det der Lars Erik. låter sikkert fantastisk, løp og kjøp!
Har meldt meg på i dette rittetMens man ordner sykkelen-musikk.
Du er nok 35 år for sent ute, da det gikk av stabelen i 1979. Jeg var oppmann, og krevde selvsagt kontingent i form av naturalier....Har meldt meg på i dette rittetMens man ordner sykkelen-musikk.
gismo
Tipper du kommer til å ligge og lure litt bak i feltet.Har meldt meg på i dette rittetMens man ordner sykkelen-musikk.
gismo
Mens man venter på den doble deluxe utgaven .
Fort nok til å ligge litt bak i feltet bluesgismos nye sykkel.
Italienerne er langt framme på design, -også på sykler.
Artig og se på, men går det fort?
n
Fy-fader.Mens man venter på den doble deluxe utgaven .
gismo fremst. Deretter tkr. Blusern bakerst. Legg merke til bluserns tidsriktige hestehale.
Nå hadde ikke jeg noe uttalt ønske om å sitte rett foran deg heller, da.......Fy-fader.Mens man venter på den doble deluxe utgaven .
gismo fremst. Deretter tkr. Blusern bakerst. Legg merke til bluserns tidsriktige hestehale.
Hvertfall glad jeg slapp å sitte i midten...
Trønderen vasket og smurte sykkelen i dag, før en tur i det flotte vårværet. Slikt får selvsagt tankene i gang, særlig da jeg kom i hu Queens flotte video om dette emnet.Det har jeg forståelse for gitt tkr.
Dette var i overkant klamt.
Gubbevarramegvæl for en fantasi denne trøndern har.
Hvor tar han det fra!?
Forskjellen er at den er mindre dynamisk komprimert, enda varmere lyd. 2009-masteren er slett ikke ille, men denne er enda bedre.
-nei, nei, nei,-bare fantasi.Trønderen vasket og smurte sykkelen i dag, før en tur i det flotte vårværet. Slikt får selvsagt tankene i gang, særlig da jeg kom i hu Queens flotte video om dette emnet.Det har jeg forståelse for gitt tkr.
Hvor tar han det fra!?
Antyder man at trønderen har en skitten fantasi??!!
Santana | Abraxas [1990 CBS # CK30130 (35DP-58] i | 1990 | 13 | 11 | 16 |
Tror nok det, en syk fantasi.Trønderen vasket og smurte sykkelen i dag, før en tur i det flotte vårværet. Slikt får selvsagt tankene i gang, særlig da jeg kom i hu Queens flotte video om dette emnet.Det har jeg forståelse for gitt tkr.
Hvor tar han det fra!?
Antyder man at trønderen har en skitten fantasi??!!