Lagerstatus Sendes vanligvis innen 2-5 dager |
| Willy DeVille Live In Berlin (2CD) Video | Lyttespor Skuespillere | Sporliste | Anmeldelser 01 St. Peter´s Street 02 Betty And Dupree 03 It´s Too Late She´s Gone 04 Spanish Harlem 05 Trouble In Mind 06 Storybook Love 07 Big Blue Diamond 08 Shake Sugaree 09 Let It Be Me 10 That Is The Way To Make A Broken Heart 11 Hound Dog 12 Junker´s Blues 13 You Better Move On 14 Nightfalls 15 Since I Met My Baby 16 Heaven Stood Still DISK 2 01 I´m Blue So Blue 02 Keep A Knocking / Sea Cruise 03 Shake Rattle And Roll 04 Rambling On My Mind 05 One Night Of Sin 06 Steady Drivin´ Man 07 Goin´ Over the Hill 08 Bamboo Road 09 Who´s Gonna Shoe Your Pretty Little Toe 10 Carmelita 11 All By Myself 12 Billy The Kid |
| 0 kundevurderinger i Utgitt 2003 Format CD Sjanger Rock Antall spor 28 Spilletid 2 timer 1 minutt Label / Leverandør Eagle Records / Playground Bestillingsnummer EDGCD243 |
Du er slik en som planlegger middagene resten av uka på søndag? Selv liker jeg ofrene ferskest muligFør seksjonerte lemmer musikk.
mvh
Mon tro om Willy Deville synger "Carmelita" like bra som Zevon???
mvh
Kjøttet er vanligvis formalinfiksert. Bedre holdbarhet.Du er slik en som planlegger middagene resten av uka på søndag? Selv liker jeg ofrene ferskest muligFør seksjonerte lemmer musikk.
mvh
Enig.Mon tro om Willy Deville synger "Carmelita" like bra som Zevon???
mvh
Jeg tenderer til å like Devilles versjon best. Mest levd liv i hans framførelse, og et flott arrangement. Syns den gir mer musikalsk.